כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

למנוע פילוג • אגודת ישראל הכריזה: פריימריז בצפת

בכדי למנוע פילוג כמו בבחירות הקודמות לראשות העיר הכריזה סיעת אגודת ישראל בצפת כי יתקיים פריימריז עוד השבוע, ובו יבחרו את הנציגות הבאה

צפת. צילום אילוסטרציה: דוד כהן
צפת. צילום אילוסטרציה: דוד כהן



בהוראת הרבנים ובמטרה למנוע פילוג כפי שהיה בבחירות הקודמות, אגודת ישראל הכריזה על קיום פריימריז בעיר צפת וזאת במטרה לבחור את הנציגות לקראת הבחירות המקומיות הקרבות.

בהודעה שפרסמה אגודת ישראל בצפת, הבחירות הפנימיות יתקיימו השבוע - יום רביעי כ' באדר.

במכתב הרבנים נכתב כי "ברור לכל שנדרשת מאתנו פעולה ממשית ומשמעותית, שתגבש אותנו ללא פיצולים לחטיבה אחת גדולה ומאוחדת, שתוכל בפעילותה לייצג נאמנה את צרכי הקהילות בכלל והצרכים בפרט".

"לכן", כתבו הרבנים, "הננו בזאת להביע את משאלותינו ולהודיע על רצוננו שלקראת ההתמודדות של הנציגים שתתקיים בעירנו בתחילת השנה הבאה נופיע כל קהילות החסידים ע"י נציגים מטעמם, בחטיבה אחת ובד בבד, עם זאת נפעל להרחיב את החטיבה למחנה תורתי גדול של כל קהלי אגודת ישראל".

כזכור, בבחירות המוניציפליות שהתקיימו לפני כארבע שנים בחודש חשוון תשע"ד, התפצלו הקהילות החסידיות בעיר צפת כאשר חלקן תמכו ברשימת אגודת ישראל וחלקן תמכו ברשימה משותפת לדגל התורה.

בקיץ האחרון נערכה פנייה לראשי הקהילות והמוסדות בצפת ובה הוצע לפעול בעת קביעת הנציגים החסידיים ומיקומם ברשימה, בדרך מאוחדת שהיא תקל על העוסקים בתפקידים הציבוריים לרווחת הציבור החרדי בעיר.







צפת בחירות לראשות העיר פריימריז אגודת ישראל מניעת פילוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד