י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ליברמן קיבל הזמנה על הקיר: בא למאה שערים

לאחר שפרסם סרטון פורימי כשהוא מחופש לחייל חרדי והקריא סלנג "משנכנס אדר מתגייסים בשמחה" קיבל ליברמן הזמנה באמצעות גרפיטי להגיע למאה שערים

צילום: דוד פרלמוטר
צילום: דוד פרלמוטר



בעקבות התחפושת של שר הביטחון אביגדור ליברמן, במאה שערים מזמינים אותו לשכונה.

"ליברמן, זה לא חכמה להיות חרד"ק בתל אביב. מחכים לך במאה שערים". כתובת גרפיטי זו רוססה באחד מסימטאות השכונה בעקבות הוידאו שפרסם אביגדור ליברמן בפורים.

"משנכנס אדר, מתגייסים בשמחה. ליצמן לסיירת מטכ"ל, גפני לשייטת 13. פורים שמח" אמר ליברמן בסרטון כשהוא חובש כיפה שחורה ולצידי ראשו פיאות ארוכות. ליברמן לבש מדי חייל וכומתה מנומרת של חטיבת כפיר.

מרססי הגרפיטי התעדכנו באמצעות האינטרנט על התחפושת של ליברמן? בכל מקרה, באוגוסט 2017 הוא הגיע לשכונת מאה שערים בירושלים לנחם את הרב אלימלך פירר שישב שבעה על אחותו ע"ה. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ליברמן הותקף בצעקות על ידי תושבים קיצוניים מהשכונה - וחולץ. במהלך המהומות נפגעה ילדה בת 8 בראשה, מאבן שהושלכה לעבר השר.

לאחר החילוץ, חזרו כמה מאנשי האבטחה והבילוש לקחת את רכבם מספר בחורים חסמו את דרכם לכוחות המשטרה נכנסו שנית. 

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', ליברמן הגיב על תליית הבובה כי "מראה בובת החייל התלויה במאה שערים מזעזע. תפקידי כשר ביטחון להגן גם על מסיתים כאלה. תפקידי כאזרח להיאבק בהם פוליטית. תפקיד הרשויות לשים אותם מאחורי סורג ובריח. מצפה מראשי המפלגות החרדיות לגנות את המעשה".

אותם קיצונים שמחו מאוד על תגובת ליברמן, היות וכל התייחסות של גורם פוליטי בכיר, מעלה את קרנם ובעיקר מנפח את חשבון הבנק (או הכספת) של מתנגדי הגיוס שמגייסים כסף רב בעיקר מתושבי חוץ המשתייכים לחוגי סאטמר שמתנגדים למדינת ישראל.
אביגדור ליברמן גרפיטי מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד