כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

ליברמן נגד ההנהגה החרדית: "לא גינתה את תליית בובת החייל"

שר הביטחון מנצל כל במה לתקוף את המגזר החרדי ואת מנהיגיו: "אפשר להתווכח על חוק הגיוס. פעם אחר פעם בובה תלויה של חייל ואין שום גינוי מצד אף דמות פוליטית, אף מנהיג ברחוב החרדי, זה דבר חמור ביותר. אי אפשר פה לעבור לסדר היום"

ליברמן. (באדיבות המצלם)
ליברמן. (באדיבות המצלם)



שר הביטחון אביגדור ליברמן תוקף הבוקר (ראשון) את ההנהגה החרדית ואת המפלגות החרדיות וזאת על רקע בובת החייל שנתלתה ביום שישי בשכונת מאה שערים, לדבריו של ליברמן: "הזעזוע שלי הוא כפול, גם מעצם העובדה שראינו בסוף השבוע בובה של חייל, תלויה מעל הגגות במאה שערים, וגם מכך שאף חבר כנסת ואף נציג של מפלגה חרדית לא גינה את המעשה".

ליברמן הוסיף כי "זה לא יכול להיות. אפשר להתווכח על חוק הגיוס, אנחנו יכולים להתווכח על התקציב. זה שבמדינת ישראל, בירושלים בירת ישראל, מעל הגג, אנחנו רואים, פעם אחר פעם בובה תלויה של חייל ואין שום גינוי מצד אף דמות פוליטית, אף מנהיג ברחוב החרדי, זה דבר חמור ביותר. אי אפשר פה לעבור לסדר היום".

כזכור, אמש פורסם ב'בחדרי חרדים' כי אלמונים ריססו כתובת גרפיטי במאה שערים נגד שר הביטחון, "ליברמן, זה לא חכמה להיות חרד"ק בתל אביב. מחכים לך במאה שערים", נכתב בכתובת שהתייחסה לסרטון הפרובוקטיבי שפרסם בפורים שבו הוא נראה מחופש לחייל חרדי, תוך שהוא קורא לליצמן ולגפני - להתגייס.

בסרטון אמר שר הביטחון: "משנכנס אדר, מתגייסים בשמחה. ליצמן לסיירת מטכ"ל, גפני לשייטת 13. פורים שמח".

כזכור, באוגוסט 2017 הגיע ליברמן לשכונת מאה שערים בירושלים לנחם את הרב אלימלך פירר שישב שבעה על אחותו ע"ה. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ליברמן הותקף בצעקות על ידי תושבים קיצוניים מהשכונה - וחולץ. במהלך המהומות נפגעה ילדה בת 8 בראשה, מאבן שהושלכה לעבר השר.

לאחר החילוץ, חזרו כמה מאנשי האבטחה והבילוש ליטול את רכבם, אולם מספר בחורים חסמו את דרכם וכוחות המשטרה נכנסו שנית לשכונה.
אביגדור ליברמן חייל חרדים פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד