ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

טראמפ על הארכת הכהונה של נשיא סין: "צריך לנסות את זה מתישהו"

בנאום פרטי שנשא בפני תורמים במאר א-לאגו אמר נשיא ארה"ב כי במערכת הפוליטית אין עדיין את האנשים הנכונים, וכי "המשחק מכור"

  • י"ז אדר התשע"ח
טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס



טראמפ ביקר את ההחלטה לא לחקור את הילרי קלינטון לאחר הבחירות ב-2016 והתלונן על משחק מכור של המערכת הפוליטית, שעדיין אין בה את "האנשים הנכונים" כדי לתקן אותה במהלך נאום לתורמים רפובליקאים בפלורידה אתמול – כך מדווחת רשת CNN.

רשת החדשות השיגה הקלטה של האמירות של טראמפ מהאירוע הסגור. טראמפ גם הילל את נשיא סין שי ג'ינפינג שבאחרונה הצליח לחזק את כוחו ולבטל את הגבלת הכהונה שלו כנשיא, ואף העיר כי לא היה מתנגד לעשות מהלך כזה בעצמו.

"עכשיו הוא נשיא לכל החיים. נשיא לכל החיים. לא, הוא גדול", אמר טראמפ. "ותראו הוא היה מסוגל לעשות את זה. אני חושב שזה נהדר. אולי נצטרך לתת לזה הזדמנות מתי שהוא".

טראמפ נשא את הנאום באולם הנשפים של אחוזת מאר א-לאגו במהלך ארוחת צהריים עם תורמים, והדברים נאמרו בעליזות, באריכות ועם הרבה התבדחויות מצדו של הנשיא. אבל דבריו שיקפו גם את זעמו על כך שמעשיו במהלך הקמפיין של 2016 עדיין נמצאים בחקירה, בעוד שמעשיה של קלינטון לא.

"אני אומר לכם, המשחק מכור חברים", אמר טראמפ. "אני אומר את זה כבר הרבה זמן. ואין לנו עדיין את האנשים הנכונים בתוך המערכת. יש לנו הרבה אנשים נהדרים, אבל בדברים מסוימים, אין לנו את האנשים הנכונים". הנשיא אמר שוב ושוב כי שר המשפטים ג'ף סשנס צריך להורות על חקירה של קלינטון, וגם הדגיש זאת בציוצים בטוויטר.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של 'בחדרי חרדים'>>
דונלד טראמפ נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד