י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הדוגמנית והסטייליסטית ש"מגיירות" פרטי מעצבים

מור קציר ושלומית זיו אלבס, דוגמנית וסטייליסטית שחזרו בתשובה, החליטו שהן לא רוצות ואין צורך לוותר על עולם האופנה וכל מה שהוא מציע • יחד חברו השתיים למכירת פופ אפ ייחודית בה הן אוספות פרטי מעצבים ויוצרות מהן לוקים צנועים

הדוגמנית והסטייליסטית ש"מגיירות" פרטי מעצבים





מור קציר הייתה דוגמנית ידועה, היא הגיעה לטופ של עולם הדוגמנות החילוני, הובילה קמפיינים גדולים ויום אחד החליטה לפרוש וחזרה בתשובה, היום היא נשואה ואמא לשלושה ילדים. שלומית זיו אלבס עבדה מעל 15 שנים כסטייליסטית מצליחה בעולם החילוני וכשחזרה בתשובה הבינה שאין צורך לוותר על הסטייל בשביל להתלבש בצניעות.

יחד חברו שלומית ומור למכירת פופ אפ משותפת לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ביום חמישי הקרוב ולרגל חג הפסח המתקרב ופתחו מכירת פופ אפ משותפת.

רונן פדידה

הרעיון למכירה הגיע מתוך חיבור טבעי של השתיים והשקפה אופנתית דומה, שתיהן מגיעות מעולם האופנה הכללי והיום בתור בעלות תשובה הן רואות את המקום של אופנה צנועה, שיקית מעודכנת. גם מור וגם שלומית רוצות להראות לציבור את היופי שבלבוש צנוע וכמה זה לא גורע מהסטייל אלא רק מוסיף.

לכבוד המכירה הקרובה עברו מור ושלומית בין שלל חנויות וליקטו בגדים, תיקים ונעליים ממגוון מעצבים, ישראלים ובינלאומיים. מהפרטים שאספו מור ושלומית מבין שלל החנויות, הכינו השתיים מגוון לוקים ייחודיים צנועים ועדכניים שיתאימו לנשים דתיות וחרדיות שרוצות להראות אופנתיות.

צילום: רונן פדידה

טווח המחירים של הבגדים במכירה הייחודית יהיה בין 200-2000 שקלים, המכירה תתקיים בסטודיו בעיר יפו שמלא קסם ואופי, ברח' הצורפים 12 , בימים רביעי, חמישי ושישי, כ'-כ"ב אדר (7-9/3). ימים רביעי וחמישי בין השעות 10:00-19:00 וביום שישי בין 10:00 ל-14:00.
מכירת פופ אפ מור קציר שלומית זיו אלבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד