י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"מבצע פורים" של חב"ד לשיא חדש: חולקו כחצי מיליון משלוחי מנות • תיעוד

מאות שלוחי חב"ד בישראל, לצד אלפי החסידים, לא נחו בחג הפורים: הם שימחו את המאושפזים בבתי הרפואה, את האסירים בבתי הכלא, את הקשישים בבתי האבות, את החיילים בבסיסים, את אנשי כוחות הביטחון, את דוברי הרוסית, את משפחות נפגעות הטרור, ואת עמך בית ישראל. הצצה לפעילות • לסיפור המלא

"מבצע פורים" של חב"ד לשיא חדש: חולקו כחצי מיליון משלוחי מנות • תיעוד



עד זמן קצר לפני שקיעת החמה בחג הפורים, אז התיישבו לקיים את מצוות סעודת פורים עם בני משפחותיהם, ידיהם של שלוחי חב"ד וחסידי חב"ד בישראל היו עמוסות. הם התרוצצו מיעד ליעד, לזכות יהודים בקריאת המגילה, העניקו משלוחי מנות, והביאו את שמחת החג לכל יהודי שנקרה בדרכם. בנוסף, בתי חב"ד קיימו סעודות פורים מושקעות ומסיבות ססגוניות לילדים.

"מבצע פורים", כך מכנים זאת בחב"ד, יצא לדרך מערב פורים – לאחר הכנות של מספר שבועות, והוא התקיים לאור הוראתו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש להביא את שמחת הפורים לכל יהודי.

לאורך כל יום הפורים, הם שימחו את המאושפזים בבתי הרפואה, את האסירים בבתי הכלא, את הקשישים בבתי האבות, את החיילים בבסיסים, את אנשי כוחות הביטחון, את דוברי הרוסית, את משפחות נפגעות הטרור, את האלמנות והיתומים ואת עמך בית ישראל. פעילות מיוחדות נערכה עם ילדים מאושפזים בבתי הרפואה, להם נערכו מסיבות ייחודיות שהעלו צחוק על פניהם.

מנתונים שנמסרו על ידי צעירי אגודת חב"ד, זרוע הפעילות של חב"ד בישראל, נמסר כי במהלך הפורים חולקו על ידי שלוחי חב"ד כחצי מיליון (!) משלוחי מנות, לצד מאות אלפי עלוני הסברה מרהיבים, למבוגרים ולילדים.

המשלוחים הותאמו במיוחד לקהלי היעד. כך, למשל, דוברי הרוסית קיבלו משלוחי מנות לצד עלון הסברה בשפתם, חיילי צה"ל קיבלו משלוח קומפקטי ואישי, משפחות נפגעות הטרור משלוחים מכובדים ומשפחתיים, ועוד.

לצד השלוחים, פעלו גם אלפי חסידי חב"ד, שקיבלו את הציוד המיוחד לפורים מ'אגף המבצעים' של צעירי חב"ד. החסידים יוצאים במעגל השנה ל"מבצעים" מיוחדים, בתיאום עם השלוחים, מנהלי בתי חב"ד.

אף קולמוס לא יוכל לתאר את השמחה שפשטה על פניהם של הקשישים, האסירים, החיילים, המאושפזים, משפחות נפגעות הטרור, ועוד, עת זכו לביקור של שגרירי האור, שבאו עם משלוחי מנות, קראו בפניהם את המגילה, ושימחו אותם בשמחת הפורים.

ההתעוררות ביום הפורים נוצלה על ידי חסידי חב"ד להניח תפילין לעמך בית ישראל.

כבר בתחילת השבוע מתחילים בחב"ד להיערך ליעד הבא "מבצע מצה", במסגרתו יחלקו השלוחים והחסידים מצה שמורה למאות אלפי יהודים.

צילומים: מנחם גאלדבערג ובאדיבות המצלם

































הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של 'בחדרי חרדים'>>
פורים חבד משלוחי מנות חצי מיליון מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד