כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לפיד הסית והרשת סערה: חי מהסתה ופילוג!

לפיד הדליק הבוקר את הרשת החברתית, עם דבריו נגד חוק הגיוס והחרדים • התגובות היו סוערות. אחת מהן: "כשאבא מקושר סידר לך שירות נח, כשחבריך נהרגו בלבנון, הדתיים המסורתיים והחרדים לא דפקו לך על הדלת ואמרו לך להפסיק להשתמט. אז אתה אל תבוא אליהם"

לפיד. צילום: pkta 90
לפיד. צילום: pkta 90



יאיר לפיד צייץ נגד החרדים והטוויטר התעורר. לאחר משא ההסתה שלו הבוקר בתחנת הרכבת ת"א-מרכז, התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא. 'בחדרי חרדים' קיבץ עבורכם כמה מהם.

‏"‎אנחנו חיילים חרדים ואנחנו לא מרגישים שום עלבון, ובתור אזרחי ישראל אנחנו גאים שיש לומדי תורה, לשרת בצה"ל זו זכות, ללמוד תורה זו זכות, מי שיכול שישלב, ומי שרק לומד תורה משרת את תורת ישראל, ולי כחרדי זה חשוב מאד שילמדו תורה כמה שיותר". צייץ חייל חרדי המשרת במילואים בימים אלה.

"‏‎אתה גם השתמטת משירות צבאי והיית כתב עיתון". צייץ בתגובה גולש אחר.

תומך לפיד יצא להגנתו: "‏‎‎כמה שנאה יש בכם!!! להיות כתב במחנה זו לא השתמטות בטח לו לחולה אסטמה. לא מאמינה? תשאלי את יאיר נתניהו ששירת בדובר צה"ל. לא מאמינה? תשאלי את אהוד אולמרט שגם היה ראש ממשלה ושירת בעיתון במחנה".

בתגובה כתב אחד הגולשים: "‏‎‎‎יאיר נתניהו לא מטיף על שירות צבאי, יאיר לפיד כן, ואחד שהתאגרף בטוח יכל לתרום יותר מאשר כתב בבמחנה".

תגובה נוספת: "‏‎‎כן גם שניהם השתמטו אבל ל"יהיר" מרוחה חמאה על הראש".

"‏‎‎מי שמאמין, מקיים את כל מצוות התורה! לא רק גיוס והפרשת חלה". צייץ גולש אחר.

"‏‎יותר ח"כים מש"ס עשו צבא מאשר ח"כים ביש עתיד. עובדה". כתב גולש נוסף.

תגובה אחרת עקצה את לפיד סביב הפרסום שהוא 'עד מפתח' בתיק 1000: "‏‎‎‎הגזמתתת... הקודקוד לא שירת בסיירת מטכ"ל??????... בין השורות. ‏‎‎‎אבל היום אין ספק שהוא משרת בסיירת מפכ"ל... ‏‎מתקשרים אליך מלהב 433 מנסים לתאם חקירה. תפסיק לסנן".

"‏‎אולי תחדל כבר לדבר בשם חילונים ומגזרים אחרים?! מי לעזאזל שמך?! ומי אתה בכלל??!!!ממחזר שיירי מזון שנמצאו בנקיון פסח אשתקד, העלו רימות וכעת מתפחלצים על ידך בחוסר כשרון מובהק".

‏‎‎"זה נראה שלפיד מייצג רק את תנודות הגרף בסקרים אותם הוא מזמין, יאיר מתי בפעם האחרונה נצמדת לאידאולגיה אחת ברורה? אשמח לתשובתך". עקץ אחר.

"‏‎ככה בבת אחת... אין כותל. אין הפרשת חלה. כבר התחלתי להאמין שאכפת לך ממדינת ישראל מהשחיתות וכל הבלה בלה. קודם תאסוף את המשתמטים במדינת תל אביב".

"‏‎יאיר יאיר, כמה שנאה על הבוקר... מה דעתך על החרדים שכן מתגייסים ומנודים וחייהם מסתיימים בלשכת הגיוס? או החרדים שמתגייסים ומבלים במעצר בגלל הזקן? או החרדים שמסרבים להיות עם נשים בגלל הייחוד וגם הם מושלכים למעצר? חשבת פעם עליהם?". כתב גולש אחר.

עוד תגובות: "‏‎מצחיק כשזה בא מאחד שלא עשה צבא. עלוב. האמירה שהפטריוטיות היא מפלטו של הנבל, כוחה יפה במיוחד ליהיר לפיד".

תגובה אחרת עקצה את לפיד סביב שירותו הצבאי: ‏‎"הדתיים המסורתיים והחרדים לא באים אליך הביתה לגייס אותך. אתה אל תבוא אליהם. כשאבא מקושר סידר לך שירות נח, כשחבריך נהרגו בלבנון, הדתיים המסורתיים והחרדים לא דפקו לך על הדלת ואמרן לך להפסיק להשתמט. אז אתה אל תבוא אליהם. איש איש בגיוסו יחיה".

‏‎"מה אתה עשית בצבא?. ‏‎יעקב פרי גם בושה לצה"ל ? גם לא שירת וגם שיקר".

"‏‎15 שנה אני מתנדב במד"א. מר יאיר היהיר. תבקש מהמטה שלך שיבדקו כמה חרדים כמוני נמצאים במדא והצלה". כתב אחר.

‏"‎עלוב נפש, חי מהסתה ופילוג! דרך אגב תמסור לליצן שלצידך שהיום לא פורים".

"‏‎שטינקר שקרן. אתה גם בעד שירות לערבים? מתי יחקרו אותך ‎המשטרה על קשריך הפסולים עם מילצ'ן ועם נוני?".
יאיר לפיד תגובות סוערות הסתה חוק הגיוס שירות צבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד