ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מבוכת השחקן "החרדי" • 'יש עתיד' פרסמה הבהרה: "הוא התחפש"

לאחר שה'פייק ניוז' של 'יש עתיד' נחשף והשחקן ה"חרדי" הכושל התברר כפעיל חילוני, המפלגה הנבוכה נאלצה לפרסם הודעת הבהרה • "לאחר בדיקה התברר כי הבחור פעיל של יש עתיד שהתחפש על דעת עצמו לחרדי כאקט מחאה נגד חוק ההשתמטות"

מבוכת השחקן "החרדי" • 'יש עתיד' פרסמה הבהרה: "הוא התחפש"



לאחר המבוכה הבוקר (ראשון) ל'יש עתיד' ולחבר הכנסת יאיר לפיד, המפלגה פרסמה הודעה שבה היא מבהירה כי אותו פעיל שהתחפש ליהודי חרדי היום במסיבת העיתונאים של לפיד נגד חוק הגיוס - עשה זאת על דעת עצמו כאקט נגד חוק הגיוס.

בהודעת המפלגה נכתב כי "לאחר בדיקה התברר כי הבחור פעיל של יש עתיד שהתחפש על דעת עצמו לחרדי כאקט מחאה נגד חוק ההשתמטות".

כזכור, קודם לכן הבוקר, הגיע לפיד לתחנת הרכבת בתל אביב והפגין יחד עם מספר פעילי 'יש עתיד' נגד חוק הגיוס שאותו דורשים החרדים להעביר, לצידו של לפיד בלט אדם שהיה לבוש כמו חרדי, אך מהר מאד כולם הבינו שהוא מחופש.

"החרדי" היה לבוש בחולצה שחורה מתחת לחולצה הלבנה, חבש כיפה שלפי מראהו - מתאימה לאדם שמתחזק בדת, עם סיכה שאינה אופיינית לחרדי. לפיד ניסה להראות שיש גם "חרדי מחמד" שתומך בו, אך מהר מאד התגלה השקר הגדול.

ל"חרדי" הזה קוראים דייב מאנדלשטאם, והוא ממוצא רוסי, הוא העלה בעצמו פוסט בפייסבוק מחזיק בשלט לצד לפיד, כשלצד התמונה הזו יש עוד תמונות שלו בכנסים של לפיד כשהוא מצולם עם לפיד, חלק מהתמונות מוכיחות שדייב הוא בחור חילוני לכל דבר שעל פי הפרופיל שלו בפייסבוק מתגורר בנתניה.

בעקבות חשיפת התחפושת הלא מוצלחת, הרשת געשה, ו'יש עתיד' נאלצה לצאת בהבהרה חריגה.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של 'בחדרי חרדים'>>
יש עתיד חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד