ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

המשטרה על הדריסה בעכו: הרקע לאומני

שעות לאחר הדריסה בעכו, במשטרת ישראל מעריכים כי הרקע לפציעתם באירוע של שוטר, שני חיילים ואזרח - הוא לאומני • באירוע נפצעו ארבעה - שוטר, שני חיילים ואזרח - באורח קל, והם פונו לבית החולים

המשטרה על הדריסה בעכו: הרקע לאומני



שעות לאחר הדריסה בעכו, במשטרת ישראל מעריכים כי הרקע לפציעתם באירוע של שוטר, שני חיילים ואזרח - הוא לאומני.

מפקד מחוז חוף, ניצב פרץ עמר קיים הערכת מצב בתחנת המשטרה בעכו בעקבות הפיגוע. עם סיום הערכת מצב, בהשתתפות כלל גורמי הביטחון, הודיעה המשטרה כי מתחקור האירוע, לרבות ממצאי הזירה וחומרי התיעוד, עולה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

על פי ממצאים ראשוניים, נראה כי בוצעו מספר ניסיונות של הנהג, ערבי בעל תעודת זהות כחולה תושב שפרעם, לדרוס במספר זירות, אנשי כוחות בטחון, בדגש על דריסה מכוונת של לובשי מדים - שוטרים וחיילים.



הפיגוע אירע מעט לפני השעה 12:00, כאשר ג'יפ עלה על מדרכה ברחוב יהושפט בעכו, ודרס שוטר. משם, המשיך הרכב לעבר תחנת הרכבת בעיר ופגע בשני חיילים ואזרח. ארבעת הנפגעים, פונו במצב קל לבית החולים.

הנהג הפוגע, בן 25, המשיך בנסיעה עד שנורה ונוטרל. הוא פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים. תחילה, עלה חשד כי הנהג ביצע את הדריסה לאחר שקיבל לכאורה דו"ח על שחנה בחניית נכים, אך כאמור, המשטרה מדווחת כי מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בפיגוע דריסה על רקע לאומני.
פיגוע דריסה מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד