כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

המבוכה של לפיד: הניצב שהתחפש לחרדי מסביר

במפלגה האנטי-חרדית הולכת וגוברת המבוכה לאחר שנחשפה זהותו האמיתית של דייב מנדלשטאם, שעמד הבוקר לצדו של לפיד בהפגנה נגד חוק הגיוס, כשהוא מחופש לחרדי • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר מנדלשטאם: "אין קשר ל'יש עתיד'"

תמונת הקאבר שהוסרה מחשבון הפייסבוק של דייב מנדלשטאם
תמונת הקאבר שהוסרה מחשבון הפייסבוק של דייב מנדלשטאם

 


מרגע לרגע המבוכה ליש עתיד גוברת והולכת. שוחחנו עם דייב מאנדלשטאם, הניצב "החרדי" עמו הצטלם הבוקר יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד במסגרת המחאה נגד חוק הגיוס החרדי, כדי להבין איך ומדוע כפעיל יש-עתיד הגיע למחאה לבוש כחרדי. להגנתו טען כי הוא אכן דתי.

"אני מרגיש רע מכל הפרסומים הבוקר", אומר מנדלשטאם בראיון ל'בחדרי חרדים'. "אין קשר כלל ל'יש עתיד', זאת מחאה שלי אישית למען החיילים החרדים על כל העוול שעושים להם 'הפלג הירושלמי' וה'נטורי קרתא'".

יצויין כי עד הבוקר, תמונת ה'קאבר' של מנדלשטאם בחשבון הפייסבוק שלו הייתה תמונה שלו באירוע של יש-עתיד לצדו של יאיר לפיד, כשהוא לבוש כאדם לא דתי, ואינו חובש כיפה.

בנוסף, הבוקר, צייץ בטוויטר, הדר סגל - פעיל בולט ומוכר ביש-עתיד, תמונת הפעילים שהגיעו למחאה ברכבת נגד חוק הגיוס החרדי. ביו הפעילים עומד מנדלשטאם המחופש כשבידו השלט אותו החזיק בהפגנה של יש עתיד.

 

אז למה התחפשת לחרדי?
"אני דתי לכל דבר ומאמין בה'. הסתרתי שאני דתי בחשבון הפייסבוק שלי בגלל המצב בארץ - השנאה של החילונים נגד החרדים והדתיים, אבל עכשיו הבנתי שאם צריך מלחמה אני אחשוף את האמת שלי".

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של 'בחדרי חרדים'>>

 

יאיר לפיד קרא לך הבוקר לעמוד לצדו?
"ממש לא. הייתי בדרך למחאה פרטית בעזריאלי, נגד השתמטות החרדים מצה"ל ובדרך נתקלתי במחאה של לפיד ונעמדתי לצדו. התלבשתי הבוקר כחרדי כאות הזדהות עם החרדים שמשרתים בצה"ל ובשירות לאומי".

לסיום אומר מאנדלשטאם: "אם לא נעשה משהו - תפרוץ מלחמת אחים. אני לא ממש מכיר את יאיר לפיד אישית, פגשתי אותו בעבר באיזה כנס של 'יש עתיד'. כל הכבוד לחרדים שתומכים בצה"ל - תרמתי מה שיכולתי לעמותת 'עושי חייל' של אהרון גרנות בחברון".

דייב מנדלשטאם יש עתיד חוק הגיוס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד