כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ההורה נעצר בעוון תליית 'בובת המן' בחלון

המשטרה עצרה הבוקר שני בעלי דירות בירושלים כי על פי החשד - תלו בובות בדמות 'חיילים חרדים' בחלון ביתם • מתמונה שהפיצה המשטרה עולה: הבובה שנתלתה בשכונת רמת אשכול - כלל אינה בובת חייל, אלא 'המן' • מכרי העצור ל'בחדרי': "הילדים התחפשו לשוטרים וחיילים"

בובת ה"חייל" שנתלתה. צילום: דוברות המשטרה
בובת ה"חייל" שנתלתה. צילום: דוברות המשטרה



מעצר סרק בפרשת תליית בובת החייל: נראה כי המשטרה להוטה לבצע מעצרים בנושאים שעולים לכותרות, וכך - גם כשאין הצדקה אמיתית - נעצר אב למשפחה לחקירה, לאחר שבביתו נתלתה בובה שכלל לא הוצגה בדמות חייל.

כזכור, במשטרת ירושלים עצרו הבוקר שני הורים בשנות ה-40 לחייהם, לאחר שילדיהם תלו בפורים בובות. "במהלך פורים נתלו ב-3 מקרים בובות בדמות חיילים" אמרו במשטרה לאחר שהדבר פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'. עם סיום חקירתם, שוחררו השניים לבתיהם.

מעיון בתמונות שהפיצה המשטרה בעצמה משכונת רמת אשכול, נראה כי מדובר בבובה בצבע כחול, חולצה בצבע חאקי וראש שחור - התלוייה על גבי עניבה עם דגל ארצות הברית. צבע החולצה אמנם דומה לצבעי מדי צה"ל, אך מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי המתגוררים במקום, משפחה שמקורה בארה"ב אינם בכלל קשורים למאבק או לעניין הגיוס, והבובה כוונה להמן. ילדי הבית אף התחפשו בפורים לחיילים ושוטרים.

"הילדים של העצור התחפשו בפורים לשוטרים וחיילים" מספר ל'בחדרי חרדים' מכר של המשפחה. "אני מתפלל עם האב מספר שנים, מאז הגיע להתגורר בשכונה. הם אינם קשורים כלל למאבק בנושא הגיוס, בכלל לא בטוח שהילד התכוון להציג את הבובה כ'חייל', אלא סתם בובה שמדמה את 'המן'" הוא אומר.

עם מעצרם, פנו בני המשפחה לעסקן הרב שמעון שישא, וזה הפעיל את עו"ד שלום בן שבת שייצג אותם במשטרה. פרקליטם עורך הדין בן שבת, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "הבוקר, לכל נהמות ההמון הקורא למלחמת חורמה כנגד כל מי שמעוניין לזעוק את כאבו בכל הנוגע לסוגית הגיוס, עצרה משטרת ירושלים אברך, חף מכל אשמה, שהמרחק בינו לבין הדיון בשאלת גיוסם של בחורי הישיבות רחוק כרחוק מזרח ומערב. די להביט בבובה שנתלתה בחלון ביתו, בובה שבכדי לקשור בינה לבין דמותו של חייל צה"ל מצריך דימיון מפותח מאוד כדי ללמוד על ליקוי מאורות במשטרת ירושלים".

עוד הוסיף בן שבת: "חבל שמשטרת ישראל משקיעה משאבים רבים על חשבון ציבור משלם המיסים על לא כלום".

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של 'בחדרי חרדים'>>
בובת חייל רמת אשכול חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד