ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מקלב ממקד את האש לליכוד: "אין לנו טענות על כחלון"

משבר הגיוס • ח"כ מקלב שהוביל יחד עם פרוש ואטיאס את סוגיית חוק הגיוס - מבקש לעשות סוף לטענות הנשמעות נגד המפלגות החרדיות • מאשים: "הגשנו הצעה והליכוד מלבד לשלול את ההצעה - לא הביא אף פתרון אחר לדיון"

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



ח"כ אורי מקלב שהוביל יחד עם סגן השר מאיר פרוש והשר לשעבר אריאל אטיאס את סוגיית חוק הגיוס, מתייחס הערב למשבר הקואליציוני שמאיים על הקואליציה כולה.

מקלב מבקש לעשות סדר בהתרחשויות ואמר כי "פנינו מידי שבוע לראשי הקואליציה אך הוועדה שהוקמה לא ייצרה אף לא נייר אחד, אנחנו לא מבקשים יותר ממה שבג"צ פסל. אם ביבי ירצה בחירות הוא יעשה את זה בלי קשר אלינו, אנחנו הגשנו הצעה והליכוד מלבד לשלול את ההצעה - לא הביא אף פתרון אחר לדיון".

הוא מגיב לטענות של ח"כים מ'הליכוד' ו'כולנו' כי 'החרדים מתנהגים כסחטנים' ואומר: "להגיד על דרישת חוק הגיוס 'סחיטה' - זו עלילה, מי שהיה מעורב ויודע שההצעות חוק שהגשנו - הגיעו לאחר תהליכים שנעשו במשך חודשים ארוכים וכעת הגיעו לבשלות ואף קיבלו את הסכמת היועצים המשפטיים הממלכתיים, לא היה שבוע שלא פנינו אליהם, אנחנו לא מבקשים יותר ממה שהבג"צ פסל".

לדבריו של מקלב, "אין לנו שום טענה כנגד שר האוצר או סיעת כולנו, הדרישה שלנו היא ממפלגת השלטון, אנחנו רוצים את התקציב הזה - הוא טוב וחשוב לעם ישראל, אין שום משמעות לתקציב בעיתוי הנוכחי ואנחנו מקווים שלא נצטרך להגיע למצב כזה בא נאלץ שלא לתמוך בו".

"יש עשרות חוקים שנמצאים בוועדות השונות שאנחנו לא אהובים, אך אנו מתיישרים עם החלטות הקואליציה, מדוע הדרישה שלנו הפכה לסחיטה, במה היא שונה מכל חוק אחר שעולה בקואליציה? מדוע שאנו מביאים חוק - זו דרישה וסחיטה והצעות חוק הזויות אחרות הם בקשות לגיטימיות?", תמה לסיום.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של 'בחדרי חרדים'>>
אורי מקלב חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד