י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אחרי שבועיים במעצר: ניר חפץ במגעים לחתימה על הסכם 'עד מדינה'

על פי הדיווח באתר ynet, ניר חפץ מי שהיה יועץ התקשורת של נתניהו, מנהל מגעים אינטנסיביים לחתימה על הסכם עד מדינה - זאת לאחר שאתמול שוחרר למעצר בית, אחרי שבועיים רצופים במעצר

ניר חפץ בבית המשפט. צילום: פלאש 90
ניר חפץ בבית המשפט. צילום: פלאש 90



ניר חפץ מקורבו של נתניהו, במגעים לחתימה על הסכם עד מדינה.

לאחר ששהה כשבועיים במעצר ושוחרר בתנאים מגבילים, מסתמן כי יועץ התקשורת ומקורבו של נתניהו, ניר חפץ, יחתום על הסכם עד מדינה, כך פורסם לראשונה באתר ynet.

על פי הדיווח של אלי סניור, עו"ד אילן סופר שכבר סגר בעבר כמה הסכמי עד מדינה בלהב 433, נפגש בשמו של ניר חפץ כמה פעמים בשבוע שעבר עם בכירים בלהב, ודן איתם על התנאים. אולם עד כה עדיין לא נחתם הסכם שכזה עקב פערים בין הצדדים.

במידה והסכם עד המדינה אכן ייחתם בפועל, יהיו שתי עדי מדינה בתיק 4000 - פרשת בזק, בה מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר כבר חתם על הסכם עד מדינה.

אתמול (ראשון) שוחרר ניר חפץ למעצר בית, למשך עשרה ימים. בנוסף, הורחק למשך 45 ימים מכל משרדי הממשלה, נאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים האחרים למשך 90 ימים וכן עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 ימים. מעבר לכך, ניר חפץ הפקיד התחייבות עצמית וצד ג' בסך 100 אלף שקל והפקדה של 50 אלף שקל. בין תנאי שחרורו, נאסר על חפץ להתראיין בכלי התקשורת.

כזכור, מי ששימש כראש הסגל במשרד ראש הממשלה ארי הרו, חתם באוגוסט 2017 על הסכם עד מדינה בתיקי 1000 ו-2000 במסגרתו יורשע בהפרת אמונים, ייענש בעבודות שירות למשך חצי שנה וייקנס ב-700 אלף ש"ח.

גם בתיק 3000 - פרשת כלי השיט או פרשת הצוללות גייסה המשטרה עד מדינה ביולי 2017, כאשר איש העסקים, לשעבר מפקד ספינת טילים בחיל הים - הודה במתן שוחד והפך לעד מדינה בפרשת הצוללות.
חקירות נתניהו ניר חפץ עד מדינה להב 433 YNET

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד