י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גפני העלה את הטון והבהיר: "מתחיל עידן חדש" • צפו

גפני תקף הבוקר את אגף התקציבים באוצר על שלא העביר השנה את הכספים עבור ה'קמא דפסחא', ואיים "נגמרו הימים שגומרים משהו בשיחה שקטה" על משבר הגיוס אמר: "להערכתי, לא יהיו בחירות"

גפני. צילום: פלאש 90
גפני. צילום: פלאש 90



שלושים יום קודם החג: בדיון שהתקיים הבוקר (שני) בועדת הכספים, תקף יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני את נציגי אגף התקציבים במשרד האוצר על כך שבניגוד לשנה שעברה, השנה משרד האוצר לא העביר את 14 מיליון שקל עבור ה'קמחא דפסחא'.



שר העבודה והרווחה חיים כץ גיבה את גפני ואת איומיו; "בשנה שעברה השגת לבד את ה-14 מיליון השקלים. השנה לא מספיק 14 מיליון אלא צריך שמשרד האוצר יוסיף עוד 2.2 אחוז בדיוק כפי החשבון שלו אצל הנכים, בגלל הגידול".

גפני עצמו הודיע לאגף התקציבים באוצר כי "במידה ולא תוסיפו את תקציב ה"קמחא דפסחא" למשרד העבודה והרווחה, אכניס את התקציב הזה בתוך חוק תקציב המדינה, זאת במידה ונצביע על התקציב".

לסיום, העלה גפני את הטון והבהיר לנציגי משרד האוצר, "נגמרו הימים שגומרים משהו בשיחה שקטה, אם אתם לא מעבירים את הכסף הזה, של ה'קמחא דפסחא'. אין לי מה לאיים עליכם, כי תקציב בלאו הכי אני לא מעביר בגלל הסיפור של הגיוס, וכשזה יגיע אם זה ייפתר - אתם תבואו ותגידו שלא. מתחיל עידן חדש, אם אתם רוצים את הדרך הזו".

מוקדם יותר, בפתח ישיבת הוועדה הרגיע גפני ואמר: "להערכתי - לא יהיו בחירות", בהמשך הדיון הבהיר את דבריו: "לא אמרתי שלא יהיו בחירות, אמרתי שזו הערכה שלי".
משה גפני תקציב המדינה ועדת הכספים קמחא דפסחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד