ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

סערת הניצב "החרדי": כתב 'בחדרי' בשאלות ללפיד בכנסת צפו

לאחר המבוכה שנגרמה ל'יש עתיד' כשהתברר כי המפגין שתועד עומד לצדו של יו"ר המפלגה יאיר לפיד בלבוש חרדי - כלל אינו חרדי, והוא התחפש לצורך ההפגנה, עימת כתב 'בחדרי' את לפיד עצמו עם הפרטים המביכים צפו

צילום: יחצ יש עתיד
צילום: יחצ יש עתיד



סערת הניצב "החרדי" הגיעה היום לכנסת: לאחר המבוכה שנגרמה ל'יש עתיד' כשהתברר כי המפגין שתועד עומד לצדו של יו"ר המפלגה יאיר לפיד בלבוש חרדי - כלל אינו חרדי והוא התחפש לצורך ההפגנה כשתמונותיו בהפגנה הופצו ע"י לפיד ויש עתיד לכלי התקשורת, עימת כתב 'בחדרי' את לפיד עצמו עם הפרטים.

כתב 'בחדרי חרדים' שאל את יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד: "מה אתה חושב על העובדה שאותו ניצב "חרדי" שהצטלמת איתו אתמול בהפגנה בת"א - הוא עצמו לא שירת בצה"ל".

לפיד השיב: "תראה, עמד לידי בהפגנה, בחור שהתחפש לחרדי, עם שלט שעליו היה כתוב: מי שמאמין לא משתמט. זה מסוג הדברים שיש בהפגנות, לא ידעתי עליהם קודם, וגם אני לא רואה בעיה, הוא לא העליב אף אחד, הוא לא אמר דבר נורא על אף אחד, וכל אלו שמיהרו לצרוח 'הסתה, הסתה', קודם שילכו ויגנו את זה שתולים בובות של חיילי צה"ל על מפרספות במאה שערים והדרך שבה מתנהגים באלימות לחיילים חרדים שחוזרים הביתה ביום שישי".



כתב 'בחדרי חרדים': "אתה גינית הפגנות שהיו מתחת לביתם של חברי הכנסת החרדים? לא משענו מילה של גינוי והיו הפגנות וישנן הפגנות".

לפיד השיב בלא קשר לשאלה: "אני אדבר נגד הדבר הזה שכולם אוהבים להזדעזע. אני לא הייתי מזועזע שמישהו אומר 'מי שמאמין לא משתמט'.

קודם לכן התייחס לפיד למשבר חוק הגיוס ואמר: "אין אדם אחד במדינת ישראל שחושב שלראש הממשלה באמת אכפת משאלת הגיוס או מהתקציב. הדבר היחיד שמעסיק אותו זה החקירות. איך הוא יעצור את החקירות".

לדבריו, "מה שקורה בקואליציה זה אפילו לא ויכוח על עקרונות. זה אפילו לא ויכוח על ערכים. זו חבורה של פוליטיקאים ציניים שלא אכפת להם לפרק את עם ישראל בשביל להרוויח כותרת. פוליטיקאים שעסוקים רק בדבר אחד: בעצמם. בכיסא שלהם, בתקציבים שלהם, בשחיתות שלהם".

"ועל התזמורת המזייפת הזו מנצח ראש הממשלה", המשיך לפיד, "אין אדם אחד במדינת ישראל שחושב שבאמת אכפת לו משאלת הגיוס או מהתקציב. הדבר היחיד שמעסיק אותו זה החקירות. איך הוא יעצור את החקירות".
יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד