י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בדרך לבנק אמזון? מתכננת להציע חשבונות עו"ש

על פי דיווחים, אמזון עורכת שיחות ראשוניות עם מוסדות פיננסיים בוול סטריט, כולל ג'יי.פי. מורגן צ'ייס, כדי להשיק חשבונות בעבור לקוחות צעירים יותר וכאלה שאין להם חשבון בנק

  • י"ח אדר התשע"ח
ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון
ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון



אמזון שוקלת שיתוף פעולה עם הבנקים הגדולים של וול סטריט, כך דיווח היום (ב) "וול סטריט ג'ורנל"

על פי הדיווח, אמזון עורכת שיחות ראשוניות עם מוסדות פיננסיים, כולל ג'יי.פי. מורגן צ'ייס, כדי להשיק חשבונות עובר ושב בעבור לקוחות צעירים יותר וכאלה שאין להם חשבון בנק.

"היעד של החברה הוא להרחיב את החברות בשירות פריים באמצעות מכירה צולבת ללקוחות קיימים של ג'יי.פי. מורגן, מה שיוביל לעוד שיתופי פעולה בעתיד", אמר דן איבס, סמנכ"ל אסטרטגיה ב-GBH אינסייטס, ל-CNBC.

"בסופו של דבר, אמזון נמצאת בהילוך החמישי והיא מנסה להאיץ. שילוב של צרכנות ופיננסים נראה כמו הצעד הבא (באמצעות שיתוף פעולה) של אמזון".

על פי סקר של LendEDU, חברת הלוואות מקוונת, שפורסם בשבוע שעבר, 45% מהנסקרים אמרו שהם פתוחים לרעיון של שימוש באמזון כחשבון הבנק העיקרי שלהם, בעוד 49.6% אמרו כי הם ישתמשו בחשבון חסכונות של אמזון.

אמזון ככל הנראה מוכנה לשיתוף פעולה בתחום משום שאין לה אישור לבצע הלוואות על פי החוק בארה"ב.

"אמזון יכולה לאגור הפקדות, אך אסור לה להעניק הלוואות", אמר דיק בוב, אנליסט בוורטיקל גרופ. "אני מניח שהסדר אפשרי יהיה דומה לאפל פיי. לאפל יש מערכת יחסים עם כמה בנקים, באמצעות השימוש במערכות התשלום שלהם, אך היא אינה עסק בנקאי בעצמה".

שיתוף פעולה עם ג'יי.פי. מורגן יהיה ההסכם המשמעותי השני של מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, ושל מנכ"ל הבנק, ג'יימי דיימון, בשנה האחרונה. השניים, בשיתוף ברקשייר התאוויי, הודיעו באחרונה על מיזם משותף להקמת מערכת שירותי בריאות עבור עובדי שלושת החברות. לשלוש החברות יש 1.1 מיליון עובדים יחדיו.
ג'ף בזוס אמזון חשבון עובר ושב חשבון בנק וול סטריט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד