י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

החתן האלמן מבקש להנציח את כלתו שהתחשמלה

חצי שנה לאחר הטרגדיה הנוראה, החתן האלמן דני ברדיצ'בסקי מבקש להנציח את זכרה של כלתו, שהתחשמלה למוות בחדר האמבטיה שעה קלה לפני שהיו אמורים לחגוג את השבע ברכות האחרון; "עיזרו לי להנציח את זכרה של רעייתי ולהכניס ספר תורה לעילוי נשמתה הצדיקה"

אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

 


הטרגדיה שאירעה בחודש אב האחרון, בעיצומם של ימי השבע ברכות של בני הזוג שני לוי ודני ברדיצ'בסקי, היכתה בהלם ובזעזוע, כעת החתן האלמן מבקש להנציח את זכרה של כלתו ע"ה.

לפני חצי שנה, עמדו שני ודני מתחת לחופה, כמה ימים לאחר מכן, אירעה הגרוע מכל. בערב ה'שבע ברכות' האחרון, החליטו בני הזוג הצעירים לקיים את סעודת המצווה בביתם ולהזמין כמה אברכים מהישיבה שבה לומד החתן. בזמן שדני החתן הלך להתפלל תפילת ערבית, נכנסה שני למקלחת, התחשמלה ובכך מצאה את מותה הטראגי בגיל 24 בלבד.

כפי שדווח אז ב'בחדרי חרדים', אמה של הכלה, שהיתה אמורה לבוא לביתם, כדי לסייע בהכנות לסעודה, הקישה בדלת וכשבתה שני לא פתחה את הדלת, התקשרה האם המודאגת לחתנה הטרי - דני. דני הגיע במהירות לבית, ניפץ את החלון וקפץ פנימה - המחזה שנגלה לנגד עיניו היה קשה. הוא גילה את כלתו הטריה מוטלת על רצפת המקלחת ללא רוח חיים. מאוחר יותר התברר כי התחשמלה למוות.


דני מספר בראיון לרפי רשף ב'ערוץ עשר' על האסון. (באדיבות: רפי רשף, ערוץ עשר)

דני פתח את דלת הבית לאמה של שני וכאשר ניסתה לנתק את ידה של שני מידית הברז, היא חשה בזרם חשמל עוצמתי. מכאן החלה הטרגדיה שהרעישה וטלטלה עיר ומדינה שלמה. שני השאירה אחריה זוג הורים, שלוש אחיות ובעל טרי, ובעיקר אנשים שאהבו אותה בלי סוף.

המשפחה חשבה רבות כיצד להנציח את שמה של הכלה והחליטה שהדרך הטובה ביותר, היא הכנסת ספר תורה לישיבה שבה בני הזוג נטלו חלק. כפי הידוע להכניס ספר תורה, זה לא עניין זול ובשל כך המשפחה מבקשת את עזרת הציבור לבוא ולהיות שותפים במצווה הגדולה הזאת ולהנציח את הכלה.

את התרומות ניתן להעביר לחשבון מספר 29937/62 סניף 885 טירת כרמל - בנק לאומי. החשבון על שם אורי לוי ויפית חכם.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר דני החתן האלמן: "אני פונה מעומק ליבי לעם ישראל היקר ומבקש בכל לשון של בקשה עיזרו לי להנציח את זכרה של רעייתי ולזכות אותי להכניס ספר תורה לעילוי נשמתה הצדיקה. אני מודה מראש באופן אישי לכל מי שיעזור לנו במה שיוכל".

הכלה שהתחשמלה למוות שני לוי הנצחה הכנסת ספר תורה שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד