י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חלוקת מחשבים לנזקקים: יזמות טובה בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה

עזריאלי – המכללה האקדמית להנדסה ירושלים פועלת בשיתוף פעולה עם עמותת 'מחשבה טובה' העוסקת בקידום אוכלוסיות מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית באמצעות הנגשת טכנולוגיה ויזמות

צילום אילוסטרציה: דרור גרטי, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: דרור גרטי, פלאש 90



עמותת מחשבה טובה הוקמה בשנת 2003 על-ידי אנשי חינוך והיי-טק במטרה לחבר אוכלוסיות מוחלשות להזדמנויות שמייצר עולם הדיגיטל והמחשבים וחרטה על דגלה לגשר על פערים חברתיים באמצעות טכנולוגיה.

החל משנת 2010 מפעילה העמותה את תוכנית Eco-Tech , תכנית שנתית להכשרה טכנולוגית לבני- נוער במצבי סיכון. במסגרת התכנית מפעילה העמותה את תכנית היזמות העסקית של NFTE- תכנית בינלאומית המופעלת בארץ על ידי ג'וינט-אשלים.

זה מספר שנים שעמותת מחשבה טובה פועלת בשיתוף עזריאלי – המכללה האקדמית להנדסה ירושלים, המכשירה מהנדסים לתואר ראשון בהנדסה בשבע מחלקות שונות ומקפידה לערב את הסטודנטים בעשייה חברתית ובתרומה לקהילה.

המכללה מסייעת לעמותת מחשבה טובה בפעילויות הקשורות לתחום החינוך והיזמות ובכלל כך מארחת בכל שנה את אירועי השיא של העמותה כדוגמת אירועי 'הסרת הלוט' בהם מציגים בני הנוער פרויקטים של מיזמים טכנולוגיים עליהם עמלו ואיתם הם עתידים להשתתף בתחרות העולמית השנתית נושאת פרסים.

לאחרונה תרמה המכללה מעל לעשרים מחשבים וציוד היקפי לפרויקט Eco-Tech של העמותה. בני הנוער ומתנדבים נוספים משמישים את המחשבים הללו במעבדות המיוחדות של 'מחשבה טובה' ומשם מעבירים אותם למשפחות ממעמד סוציו- אקונומי נמוך שאין באפשרותן לרכוש מחשב.

ד''ר רפי אבירם, מנכ''ל עזריאלי: "המכללה שמחה על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם ארגון 'מחשבה טובה'. שיתוף פעולה מתכתב עם רצונה של המכללה לגשר על פערים חינוכיים, ולתת הזדמנות שווה לכל אדם ומשפחה להיות חלק מההתפתחות והקדמה בישראל."

אורנית בן ישר: "אנו גאים בשותפות ארוכת השנים עם המכללה האקדמאית להנדסה ירושלים, הבאת הנערים והנערות למוסד אקדמאי טכנולוגי, הינה חשובה מאוד ויוצרת עבורם מודל חיקוי חיובי. החיבוק הגדול שהמכללה נותנת למחשבה טובה בכלל ולנערים בפרט הינה דוגמא לשיתוף הפעולה המיוחד שנוצר בין הארגונים בעיר ירושלים."
עזריאלי מכללה להנדסה חלוקת מחשבים צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד