ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

אחרי כחלון • ישראל ביתנו באיום: אם חוק הגיוס יעבור - נפרוש מהקואליציה

אחרי איומיו של שר האוצר משה כחלון, 'ישראל ביתנו' מחדדת את עמדתה ומבהירה כי אם חוק הגיוס הנוכחי שגובש ע"י המפלגות החרדיות יעבור בקריאה שניה ושלישית - הרי שהיא תפרוש מן הממשלה

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



אחרי איומיו של שר האוצר משה כחלון, 'ישראל ביתנו' מחדדת את עמדתה ומבהירה: אם חוק הגיוס הנוכחי שגובש ע"י המפלגות החרדיות יעבור בקריאה שניה ושלישית - הרי שהיא תפרוש מן הממשלה.

יו"ר הסיעה ח"כ רוברט אילטוב אמר היום בכנס שדרות כי "חוק הגיוס הוא עניין עקרוני עבור מפלגת ישראל ביתנו, אנחנו לא מוכנים להתפשר בנושאים הנוגעים לביטחון המדינה".

לדבריו, "כל אזרח צריך לתרום את תרומתו למדינה, בין אם בשירות צבאי ובין אם בשירות לאומי ולכן אנחנו אומרים בצורה ברורה, במידה וחוק הגיוס יעבור במתכונתו הנוכחית בקריאה שנייה ושלישית, סיעת ישראל ביתנו תפרוש מהקואליציה".

כאמור, הדברים מגיעים לאחר איומיו הבוקר של השר כחלון שאמר, שאם התקציב לא יעבור עד פסח, בליל הסדר הוא לא ישמש בתפקיד שר האוצר.

מדבריו של אילטוב משמע כי 'ישראל ביתנו' לא תפרוש מהקואליציה במידה וחוק הגיוס הנוכחי יעבור בקריאה טרומית, מה שעלה כאופציה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים'. למרות זאת, גם בהצבעה טרומית, היא צפויה להצביע נגד החוק.
משבר הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד