ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

הח"כית הפורשת הכריזה: מקימה מפלגה

חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס שפרשה מסיעת 'ישראל ביתנו' הודיעה כי תקים מפלגה חדשה: ""מחר אני הולכת להגיש את המסמכים להקמתה של המפלגה החדשה שאעמוד בראשותה"

צילום: דוברות הכנסת
צילום: דוברות הכנסת



"מחר אני הולכת להגיש את המסמכים להקמתה של המפלגה החדשה שאעמוד בראשותה", כך הצהירה היום חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, שפרשה מסיעת 'ישראל ביתנו'.

היא תקפה את ח"כ יאיר לפיד בכנס שדרות לחברה במכללת ספיר ואמרה כי "למה לגיטימי שדוגמן לשעבר (יאיר לפיד י.ג) יהיה שר אוצר וינהל את תקציב המדינה דקה אחרי שהחליט לרוץ לכנסת, אבל שאני אחרי תשע שנים ואחרי כל העשייה מודיעה פעם אחר פעם שאני מקימה מפלגה – העיתונאים שואלים אותי למי אני מתחברת".

אבקסיס התייחסה לתקופת הבחירה ואמרה: "כולם מרגישים שבחירות בפתח, בחירות על פרצופה של מדינת ישראל. הגיע הזמן לתנועה חדששה שלא תקטב בין העדות השונות, שתהיה נטולת אינטרסים של הון שלטון. היום כולם דומים וכולם חברים. אני אומרת לבעלי ההון אל תפחדו מבחירות, תפחדו מהמפלגה החדשה. אעמוד בראש מפלגה חדשה שתציב אלטרנטיבה אמיתית לקשרי הון שלטון".

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר בתגובה כי "איחולי הצלחה לח"כ אורלי לוי-אבקסיס ולמפלגה שהיא מקימה. פרלמנטרית עצמאית ואמיצה, מנהיגה פוליטית טבעית, אישה מוכשרת וראויה. תרומה חשובה לקול ברור שאכפת לו באמת מאזרחי המדינה ועתידה ועד כה הקול היותר בהיר ומייצג של הפריפריה בישראל".
אורלי אבקסיס מפלגה חדשה ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד