י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דרעי: "סיימתי החקירה; מתפנה לפתרון המשבר"

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, סיים לפני שעה קלה את חקירתו התשיעית במשרדי המשטרה - להב 433 בלוד עם סיום החקירה, דרעי צייץ בטוויטר: "הכל טוב ויהיה עוד יותר טוב בעז"ה. כעת אני מתפנה בכל הכוח לפעול לפתרון משבר חוק הגיוס ושמירת הקואליציה"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, סיים לפני שעה קלה חקירה נוספת במשרדי המשטרה - להב 433 בלוד, שם הוא נחקר בפעם התשיעית. השר חשוד בקבלת שוד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים. לפני שבועיים, נחקר בפעם השמינית.

עם סיום החקירה, דרעי צייץ בטוויטר: "‏סיימתי כעת עוד חקירה וכמו בכל הפעמים הקודמות, עניתי על כל השאלות שנשאלתי. הכל טוב ויהיה עוד יותר טוב בעז"ה. כעת אני מתפנה בכל הכוח לפעול לפתרון משבר חוק הגיוס ושמירת הקואליציה".

לפני כחודש דיווח כתב המשטרה של חברת החדשות, משה נוסבאום, כי דרעי עוד צפוי להיחקר פעם אחת ואחרונה, וכי מסתמנת החלטה במשטרה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד דרעי. על פי הדיווח, חוקרי המשטרה ורשות המסים מבססים לפחות חלק מהחשדות שהועלו נגד השר דרעי, ובעיקר העברות הכלכליות שנחקרו נגדו. קבלת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס שאותן ביצע לכאורה בעת שמכר דירות לאחיו בירושלים.

כזכור, בישיבת סיעת ש"ס השבוע אמר דרעי על משבר הגיוס: "לצערי, מאז הפגישה עם נתניהו ברביעי האחרון לא התכנסה הוועדה המיוחדת ולא הוגש שום נוסח מוסכם על חוק הגיוס. הנושא הוא מהותי עבורנו. ככה אי אפשר להתקדם".
אריה דרעי חקירה משבר הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד