כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מקורבי ליצמן תוקפים את ראש הממשלה: "נתניהו לא עושה מספיק"

מקורבי סגן השר יעקב ליצמן, מגיבים לפרסום אודות מסרים שהעביר ראש הממשלה, בדבר רצונו לסיים את משבר חוק הגיוס: "נתניהו לא מתאמץ מספיק. הוא רוצה בחירות". שרת המשפטים איילת שקד והשר לשעבר אריאל אטיאס עמלים על מתווה חדש

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



בסביבת סגן השר יעקב ליצמן, מגיבים לפרסומים הערב (ג), אודות מסרים שהעביר ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדבר רצונו לסיים את משבר חוק הגיוס בפתרון לטווח ארוך. לדברי מקורביו: "נתניהו אינו מתאמץ מספיק לסיים את המשבר. הוא רוצה בחירות"

לפי דברי מקורביו: "אין כל תיאום עם רה"מ על בחירות. ליצמן הביע היום הערכתו כי רה"מ רוצה בחירות - לאור העובדה שאינו מתאמץ מספיק לסיים את המשבר וכי הליכוד אינו מציג מתווה לפתרון - לו רהמ היה רוצה היה פועל לכך יותר.

עוד הוסיפו מקורביו: "כי ליצמן אינו רוצה בחירות אך לא יחשוש מהליכה לבחירות, אם לא יעבור חוק גיוס מתוקן לפני אישור התקציב כפי הוראת מועצת גדולי התורה".

תוך כך, שרת המשפטים איילת שקד יחד עם השר לשעבר אריאל אטיאס עמלים על מתווה מוסכם שיוצג עם השלמתו לראש הממשלה וראשי הקואליציה, בתקווה שיוסכם על כל הצדדים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', גורמים בפמליית ראש הממשלה ציינו כי נתניהו העביר היום (ג), מסר לראשי מפלגות הקואליציה באמצעות ראש הסגל יואב הורביץ ולפיו הוא מעוניין בפתרון קבוע וארוך טווח למשבר הגיוס ואינו רוצה בחירות מוקדמות. "ראש הממשלה לא רוצה פתרון מקומי וזמני למשבר הפוליטי ושעוד חודש חודשיים הכל יחזור על עצמו", אמר מקור בסביבת נתניהו.

ראש הממשלה שוחח אתמול בלילה מוושינגטון עם השר יריב לוין שמנהל את המגעים מול החרדים ומול שאר המפלגות. ראש הסגל יואב הורביץ שנמצא עם נתניהו בוושינגטון מנהל את המגעים מטעמו של נתניהו. "באופן אמיתי אנחנו לא רוצים בחירות", אמר מקור בפמליית נתניהו. "למרות הסקרים המחמיאים ראש הממשלה זוכר שאתה יודע איך אתה נכנס לבחירות אבל לא יודע איך תצא מהן".
משבר הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד