י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בעיות בקליטה הסלולריות מהדרום ועד חיפה - ראש הממשלה יעודכן עם שובו לארץ

כמו בסבב ההפרעות הקודם, מקור התקלה הוא מעבר לגבול, מכיוון מצרים. בשל היקף התופעה משרד הביטחון מטפל בנושא

אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



גל נוסף של בעיות קליטה בחברות הסלולר מסתמן בשעות האחרונות - והפעם מדובר בהיקף רחב מזה שחל לפני כשבוע באזור הדרום.

באחת מחברות הסלולר סיפרו היום כי "הורגשו ההפרעות בקו החוף עד עתלית וחיפה". בחברה אחרת מסרו כי "נרשמו הפרעות מינוריות בערים רבות, והפרעות קשות בבאר שבע, קריית גת ואזור עוטף עזה". כמו בסבב ההפרעות הקודם, מקור התקלה הוא מעבר לגבול, מכיוון מצרים.

בסבב הקודם של ההפרעות היה משרד התקשורת אחראי לטיפול, אך בגלל ההחמרה נעשה כעת עיקר הטיפול על ידי משרד הביטחון. עם זאת, לאור השיבושים רחבי ההיקף פנה שר התקשורת איוב קרא להתערבותם של הגורמים הרלוונטיים לצורך טיפול במצב. ממשרד התקשורת נמסר כי על פי עדכונים שהתקבלו, ההפרעות צפויות להיפסק בימים הקרובים. שר התקשורת אף הנחה את הצוות המקצועי במשרד להמשיך ולעקוב אחר הנושא.

גורם המעורה בפרטים מסר, כי גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, עתיד לקבל עדכון על שיבושי הקליטה מיד עם חזרתו מהנסיעה לארה"ב. ההפרעות נרשמו בכל חברות הסלולר, אך בעיקר בתדרים הנמוכים ובתדרי דור 3. מסיבה זו, לקוחות באזורי כיסוי של דור 4 סלולרי חווים פחות את השיבושים בקליטה.

שיבושים ברשתות הסלולר מתרחשים מדי פעם - על פי רוב בתדירות של פעם או פעמיים בשנה, ומושפעים בין היתר ממזג האוויר. הפעם מדובר במקרה חריג - הן בשל עוצמת השיבושים והן בשל היקף ההתפשטות שלהם.
קליטה סלולר שיבושים מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד