י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

גפני: "המשבר פתיר. לא קבלנו הצעה" בנט: "נפתור בשבוע הבא"

משבר חוק הגיוס מתקרב לקיצו? השר בנט משגר מסר מרגיע ואומר כי "ראשי כל המפלגות בממשלה מעוניינים למנוע היגררות למערכת בחירות שתבזבז מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל" וגם גפני מרוכך יותר: "להפוך את זה לבלתי פתיר זה לעשות צחוק"

גפני ובנט
גפני ובנט



"אני פותר את המשבר בעשר דקות" • יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני התייחס הבוקר (רביעי) בוועדת הכספים למשבר הגיוס שמאיים על שלימות הקואליציה ואמר כי "המשבר בנושא חוק הגיוס פתיר לחלוטין. אין שום סיבה שלא יימצא פתרון, אך כפי הנראה מישהו לא מעוניין בכך".

גפני הוסיף ואמר: "אין פה כל משבר עמוק שלא ניתן לפתור. אנחנו מאמינים שלומדי תורה – כל מי ש'תורתו אומנתו' צריכים דחייה, תמיד אמרנו את זה. בג"צ פסל את זה. צריך להכין את זה (את התיקון לחוק י.ג), זה לוקח קצת זמן. להפוך את זה לבלתי פתיר זה לעשות צחוק. אני בעשר דקות פותר את הבעיה. אני לא יודע מי לא רוצה לפתור את זה. לא קיבלנו הצעה, גם אריה דרעי לא קיבל כזו".


צפו בדברי גפני לשאלת חבר הכנסת אחמד טיבי

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', 'דגל התורה' מאשימה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת 'הליכוד' בגרירת רגלים במטרה להוביל לבחירות.

גם שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס הבוקר למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס ואמר כי "ראשי כל המפלגות בממשלה מעוניינים למנוע היגררות למערכת בחירות שתבזבז מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל, ולכן כולנו פועלים בתיאום כדי לקדם חוק שיאפשר חזרה למתווה הגיוס ההדרגתי של החרדים".

שר החינוך הוסיף: "אני מאוד אופטימי ומעריך שכבר בתחילת השבוע הבא נצליח לפתור את המשבר ולהמשיך בניהול אחראי של המדינה".
משבר קואליציוני משה גפני נפתלי בנט חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד