י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ההפגנות חוזרות? קרוב משפחה של חבר מועצת 'הפלג' נעצר הלילה

בחור ישיבה מ'הפלג הירושלמי' נעצר הלילה במהלך בדיקה שגרתית של שוטרי תנועה ממשטרת מעלה אדומים, לאחר שהתגלה כי הוא משתמט משירות צבאי הוא הועבר לטיפול המשטרה הצבאית ל'בחדרי' נודע כי הוא קרוב משפחתו של חבר המועצת

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



האם ההפגנות יחזרו?: במסגרת פעילות משטרתית שגרתית הלילה (רביעי) על ידי שוטרי מעלה אדומים, עוכב רכב לבדיקה. אחד הנוסעים שהיו ברכב שפרטיו נבדקו, התגלה כדרוש לחקירה לצה"ל.

הבחור, קרוב משפחתו של ראש הישיבה הגר"ש אויערבך זצ"ל ושל אחד מחברי מועצת 'גדולי עולם התורה' של 'הפלג הירושלמי', נעצר על ידי משטרת ישראל והועבר למשטרה הצבאית.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מדובר בגזרה בו יש אכיפה משטרתית מוגברת בעיקר בשל עבירות פליליות וביטחוניות, כך שלא רק הנהגים נבדקים אלא גם נוסעי כלי הרכב הנעים על הציר. בכביש זה נעצרו לא מעט תלמידי ישיבה אשר גררו גם הפגנות סוערות.

מעצר זה של תלמיד הישיבה נכדו של אחד המשגיחים ובן משפחה של אחד מחברי המועצת, הוא הראשון מאז פטירת מנהיג 'בני תורה' הגר"ש אויערבך זצ"ל, כעת נותר להמתין ולראות כיצד ינהגו בפלג הירושלמי, האם יצאו להפגין כמו שעשו בעבר או שינסו לשחררו בדרכים דיפלומטיות.
הרב שמואל אויערבך מעצר תלמיד ישיבה הפגנות גיוס הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד