ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עצור נוסף: חסיד ברסלב נעצר בגין השתמטות

חסיד ברסלב שהגיע בצהרים (רביעי) ללשכת הגיוס בירושלים, נעצר לאחר שהתברר כי הוא לא התייצב במשך 15 למרות צו גיוס שקיבל. שוטרי המשטרה הצבאית העבירו אותו למתקן כליאה צבאי במחנה ענתות • תלמיד הישיבה מהפלג שנעצר הלילה יובא מחר בפני שופט צבאי

בית דין צבאי. צילום: פלאש 90
בית דין צבאי. צילום: פלאש 90



משתמט 15 ימים: חסיד ברסלב שהגיע בצהרים (רביעי) ללשכת הגיוס ברחוב רש"י בירושלים, נעצר לאחר שהתברר כי הוא לא התייצב במשך 15 למרות צו גיוס שקיבל.

שוטרי המשטרה הצבאית העבירו אותו למתקן כליאה צבאי במחנה ענתות. מחר (חמישי), יובא בפני קצין ביחידת מיטב בלשכת הגיוס תל השומר. בני משפחתו פנו לעסקן העדה החרדית הרב שמעון שישא וקיבלו הדרכה וסיוע משפטי.

בתוך כך, תלמיד הישיבה מהפלג שנעצר הלילה - קרוב משפחתו של חבר מועצת הפלג - יובא מחר לבית הדין הצבאי ביפו. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי אמש כשעה לאחר חצות הלילה, הוא נסע ברכב בכביש מצפה יריחו, מאיזור הדרום לכיוון ירושלים. הרכב עוכב לבדיקה במחסום משטרתי שגרתי, במסגרתו נבדקו כל יושבי הרכב.

לאחר שהתברר כי הוא דרוש לחקירה לצה"ל, הועבר למשטרת מעלה אדומים ומשם ניידת משטרה צבאית העבירה אותו למתקן הכליאה הצבאי במחנה ענתות. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הוא מוגדר כמשתמט פרקליטותי, מאחר והוא משתמש משירות צבאי מאז אפריל 2016, כמעט שנתיים. כאמור, מחר יובא לבית הדין הצבאי, לדיון בהארכת מעצרו.
הפלג משתמט לשכת גיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד