כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

טראמפ הודף: כולם רוצים חתיכה מהחדר הסגלגל

הנשיא דונלד טראמפ הודף את הדיווחים שמגיעים ממקורות אנונימיים בבית הלבן המדברים על "תוהו ובוהו": "הרבה אנשים רוצים לעבוד פה, ולא משנה איזה עבודה", אמר טראמפ

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



הנשיא דונלד טראמפ הודף את הדיווחים שמגיעים ממקורות אנונימיים בבית הלבן המדברים על "תוהו ובוהו". "הרבה אנשים רוצים לעבוד פה, ולא משנה איזה עבודה", אמר טראמפ.

טראמפ אמר את הדברים אתמול (שלישי) במסיבת עיתונאים משותפת בבית הלבן עם ראש ממשלת שוודיה, סטפן לופן, שעורך ביקור מדיני בארה"ב.

"כולם רוצים חתיכה מהחדר הסגלגל, הם רוצים חתיכה מאגף המערבי, ולא רק במונחים של עבודה. זה נראה נהדר בקורות החיים שלהם, וזה רק מקום נהדר לעבוד" הוסיף הנשיא האמריקני.

התיאור החיובי של טראמפ על סביבת העבודה בבית הלבן מגיע בתגובה לשאלה על הציוץ שלו באותו יום, שבו כתב "הנרטיב החדש זה חדשות מזויפות שיש תוהו ובוהו בבית הלבן, טעות, אנשים תמיד באים והולכים, ואני רוצה דיאלוג חזק לפני קבלת החלטה סופית. עדיין יש לי כמה אנשים שאני רוצה לשנות, (אני תמיד שואף לשלמות), אין כאוס, יש רק הרבה אנרגיה".

הדברים מגיעים לאחר התפטרותו של היועץ היהודי של טראמפ, ג'רי כהן, שהתפטר אתמול, טראמפ שיבח את כהן ואמר שהוא היה יועץ מעולה ועשה עבודה טובה מאד. ככל הנראה היועץ התפטר לאחר שלא הגיע לעמק השווה עם טראמפ בכל הנוגע למספר חוקים שטראמפ העביר, ביניהם התוכנית להטלת תעריפים על יבוא פלדה ואלומיניום. טראמפ טען שהחוק הזה יעזור לחברות אמריקאיות, ושהוא התחייב לפני הבחירות לדאוג לחברות.

"אני לא הולך להיות ספציפי, אבל אנשים משתנים, הם תמיד משתנים, לפעמים הם רוצים לצאת ולעשות משהו אחר, אבל כולם רוצים להיות בבית הלבן" אמר טראמפ.
דונלד טראמפ הבית הלבן החדר הסגלגל גארי כהן עזיבה בממשל האמריקני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד