י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האדמו"ר מבעלזא הפתיע את המטופלים במרכז בריאות הנפש

וגילו ברעדה: המאושפזים במחלקה לבריאות הנפש במרכז הרפואי מעיני הישועה הרחיבו אישונים וצבטו את עצמם כדי לוודא שהם לא חולמים כשראו את הרבי מבעלזא מגיע לביקור• 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד

הרבי מבעלזא קובע מזוזה במרכז בריאות הנפש
הרבי מבעלזא קובע מזוזה במרכז בריאות הנפש



ביקור מפתיע ומרגש ביותר הלילה האדמו"ר מבעלזא שהגיע לבני ברק הגיע לביקור במרכז בריאות הנפש שע"י המרכז הרפואי מעיני הישועה בעיר.

את פני האדמו"ר קיבלו נשיא ומייסד המרכז הרפואי הד"ר משה רוטשילד, בנו מנכ"ל המרכז הרפואי שלמה רוטשילד ורב המרכז הרפואי הגאון רבי יוסף ברוך הופנר.

הרבי קבע מזוזה באגף, ערך שולחן לחיים, שוחח עם מטופלים התעניין בשלומם ועודד את רוחם ובירכם כי יצאו מהמקום בבריאות איתנה לחיים חדשים ולשלום.

כן שוחח עם אנשי הצוות הרפואי והסיעודי והתעניין בכל פרטי הטיפולים וירד לעומקם של הדקויות הטיפוליות במרכז הראשון בעולם שנבנה עם איפיון מיוחד לשומרי תורה ומצוות.

ד"ר משה רוטשילד סקר את הייחודיות של המרכז הנוכחי בשונה מכל המרכזים האחרים והאדמו"ר קיבל הסבר מפורט על פעילות האגפים השונים: מחלקות לגברים, לנשים, מרפאות וטיפול יום.

כן הוצג בפניו הפרויקט החדשני ופורץ הדרך "הבית הירוק" המיועד לטיפול ותרגול של משפחות שלמות הורים וילדיהם עם כל צוותי המטפלים.

הבית הירוק מעוצב כבית לכל דבר וענין וכולל חדרי שינה, מטבח, סלון וחדרי משחקים. בבית שוהים הילדים עם ההורים ומתרגלים מיומנויות בסיסיות לחיים, בישול, שיעורי בית, וכל שאר הפעולות הנדרשות לחוויית המשפחה.

יצוין, כי לפני כשנתיים וחצי שיגר האדמו"ר מבעלזא מכתב תמיכה נלהב, לרגל חנוכת בנין המרכז לבריאות הנפש. המכתב הוקרא במעמד בראשותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל.

כמו כן במהלך השנתיים האחרונות מנכ"ל מעיני הישועה שלמה רוטשילד נכנס לקודש מספר פעמים כדי לעדכן ולקבל עצה, הדרכה וברכה להצלחת המרכז הרפואי.

המארחים ציינו בפני הרבי כי בימים אלא נמשכים המאמצים לפתיחתו בקרוב של מחלקה נוספת לילדים ובני נוער, בה יטופלו בין השאר בבעיות בתחום הפרעות אכילה.

יצוין כי בראש מערך בריאות הנפש עומד פרופ' ישראל שטראוס מגדולי הפסיכיאטרים בארץ, שניהל שנים רבות מחלקות בבתי חולים שונים בארץ ובעולם.

המטופלים הנרגשים ואנשי הצוות הודו נרגשות לאדמו"ר על הביקור המיוחד, אשר עודד וחיזק אותם עד מאוד ועברו בסך כדי להיפרד ולהתברך.







































הרבי מבעלזא בריאות הנפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד