י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

והמנצחת היא: חרדית ניצחה במקצה הנשים במרתון ירושלים

כ-35,000 רצים השתתפו ביום שישי האחרון במרתון ירושלים. הזוכה במקום הראשון במקצה הנשים מישראל היא ביתי דויטש, אישה חרדית, ירושלמית, אמא ל-5 ילדים

ניר ברקת במרתון. צילום:  נועם ריבקין פנטון, פלאש90
ניר ברקת במרתון. צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש90





מ-72 מדינות הגיעו כ-35,000 רצים להשתתף במרתון ירושלים שנערך ביום שישי. הרצים בששת המקצים של המרתון רצו דרך מסלול עוצר נשימה בכל רחובות ירושלים והמנצחת הגדולה של המקצה לנשים מישראל היא ביתי דויטש משכונת הר נוף שבעיר. ביתי, אישה חרדית, היא אמא ל-5 ילדים בלי עין הרע, שרצה 42 קילומטרים ב-3 שעות ותשע דקות.

רצי המרתון שעברו במשכן הכנסת, לאורך חומות העיר העתיקה, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, המושבה הגרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים, הגיעו בין היתר מסין, ארה"ב, גרמניה, פולין, פורטוגל, ליטא ולראשונה הגיעו נציגים גם מאנגווילה הממוקמת באזור הצפוני של האוקיאנוס האטלנטי ואילו מראוניון - אי צרפתי הממוקם באוקיאנוס ההודי.



ניר ברקת, ראש העיר ירושלים אמר: "מרתון ווינר ירושלים הינו אירוע ספורט לאומי המושך אליו לא רק משפחות וספורטאים מישראל, אלא גם מהווה מוקד לתיירות חוץ. אלפי תיירים מרחבי העולם, מ- 72 מדינות מגיעים לחוות את המרתון כאתגר ספורטיבי ויעד תיירותי המהווה אירוע חובק עולם".

מרתון ירושלים מנצחת חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד