י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כ-1000 נשים תשתתפנה בתפילה לזכר החייל שנהרג

אסתי גולובנציץ, אמו של דוד ז"ל, חייל שנהרג, מזמינה נשים ובנות לתפילת נשים גדולה לזכר בנה. אל המעמד, שיתקיים מול מקום המקדש, צפויות להגיע כאלף נשים, נערות, אמהות וילדות שתתפללנה יחד לגאולה שלימה

הר הבית, מבט מהר הזיתים. צילום: אביר סולטן/ פלאש 90
הר הבית, מבט מהר הזיתים. צילום: אביר סולטן/ פלאש 90





בי"א בתמוז בשנה שעברה עולמה של אסתי גולובנציץ ומשפחתה חרב. בנה, דוד, נהרג בעיר האבות חברון.

הכאב הנורא שלא מרפה ורק הולך ומתעצם גרם לאסתי לחשוב על האמהות הרבות שחוות גם הן את הכאב שבאובדן ילד, אלה שחשות את הכאב הנורא כשהבן או הבת כבר לא איתנו. המחשבות הללו הובילו את אסתי לחשוב גם על משמעות הכאב: "חשבתי רבות על משמעות הכאב, למה הוא משמש, מה עלי לעשות אתו ואיך לבנות אותו למעני ולמען כלל ישראל" היא מספרת.

אסתי החליטה לעשות מעשה. מתוך הכאב היא החליטה ליזום מעמד תפילה גדול לנשים ובנות, לבקש על גאולה שלמה, כי אנחנו לא יכולות לבכות יותר. המקום אותו בחרה למעמד הגדול הוא מול מקום המקדש, בהר הזיתים.



כדי להגיע אל כלל הנשים והבנות פרסמה אסתי מכתב, בו היא מספרת את הסיפור שלה ומזמינה את כולן לבוא ולהתפלל ביחד. כאלף נשים צפויות להגיע למעמד התפילה המיוחד, בו ישתתפו גם הרבנית ימימה מזרחי, הרב שלמה כץ והרב שמואל אליהו, בכ"ח באדר, ערב ראש חודש ניסן - החודש בו נגאלו ישראל ובו עתידים להיגאל ובתקווה לגאולה שלימה בקרוב.
אסתי גולובנציץ תפילת נשים הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד