י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דרמה בוויליאמסבורג: דרס למוות, היכה חרדי ושוטר - ונורה למוות

דרס למוות, גנב מכוניות, היכה חרדי, שוטר וניפץ חלונות עם אלה: קצין משטרה ירה בו למוות • 'בחדרי חרדים' עם תיאור מרגעי הדרמה שהתחוללה מספר שעות ברחבי ווילאמסבורג ומנהטן

כוחות המשטרה באחד מהזירות
כוחות המשטרה באחד מהזירות



נהג שפגע אתמול בחסיד מוויליאמסבורג וברח, המשיך במסע פשע אכזרי בשני מחוזות בניו יורק.

האלימות החלה בשעה 4:00 לפנות בוקר בלילה שבין ראשון לשני, כאשר החשוד תקף אדם חסידי בוויליאמסבורג וגנב את הטלפון הסלולרי שלו. החרדי נפצע קשה ונלקח לבית החולים על ידי הצלה, שם עבר ניתוח בפנים.

אנשי ארגון שומרים שהגיעו לזירה סייעו לפצוע אמרו לאתר 'Yeshiva world news' כי הם הבחינו ברכב שדהר בשכונה בסביבות 4:20 לפנות בוקר, הרכב, על פי הדיווחים היה נהוג על ידי החשוד עם לוחיות זיהוי של צפון קרוליינה, נהג הרכב פגע והרג אדם בן 50 במזרח ויליאמבורג ולאחר מכן נמלט.

החשוד המטורף המשיך להשתולל: אישה שחילקה עיתונים ברכב הונדה, השאירה את רכבה, יצאה להניח עיתון ורכבה נגנב. דקות ספורות לאחר מכן אדם נוסף הוכה באגרופים על פניו והרכב שלו נגנב, הגנב השאיר את הרכב הקודם במקום.

ההשתוללות האכזרית הגיעה לסיומה בסביבות השעה 10:30 בבוקר כשהחשוד נורה על ידי המשטרה.

מפכ"ל המשטרה, פטריק ריידר, אמר כי החשוד נעצר בתמרור עצור כאשר נהגים של שתי טנדרים מאחוריו החלו לצפור לאחר שלא נסע בכביש, הוא יצא מהמכונית שלו עם מחבט וניפץ את החלונות של הטנדר הראשון מאחוריו.

הנהג יצא מהרכב ונפגע בראשו לאחר שהנהג המשתולל היכה אותו, שניות לאחר מכן החשוד הלך לעבר הטנדר השני וניפץ את החלונות. נהג הטנדר השני לא יצא ולא נפגע.

שוטר שעבר במקום בסיור שגרתי ראה את החשוד משתולל והתקרב אליו, השוטר ניסה לקחת את האלה מידיו של החשוד אך לא הצליח. השוטר הורה לחשוד מספר פעמים לזרוק את האלה מידו. החשוד סירב ופגע בשוטר נוסף. אז, ירה השוטר שתי יריות בחשוד ונטרלו. הוא פונה לבית החולים, שם מת מפצעיו.
אלה פציעת חרדי גניבת רכבים מסע פשע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד