י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גופשטיין יחרים הדיון בעניינו בבגצ: "השופטים רוקדים לפי החליל של הרפורמים"

התנועה הרפורמית דורשת להעמידו לדין, אך גופשטיין לא יתייצב לדיון, בשל אפלייה ו"היחס העויין של השופטים נגדו"

גופשטיין. צילום: דור קדמי פלאש 90
גופשטיין. צילום: דור קדמי פלאש 90



בנצי גופשטיין יחרים את הדיון שאמור להתקיים הבוקר (ד') בעניינו בבית המשפט העליון, בעתירת התנועה הרפורמית להעמידו לדין. עורך דינו של גופשטיין איתמר בן גביר מסר אמש הודעה בהולה לבית המשפט ולפיה מרשו, בנצי גופשטיין לא מתכוון להגיע לדיון.

יו"ר להב"ה מסר כי בעקבות ההחלטה של הרכב השופטים שוהם , ברון וגורג קרא - שלא לאפשר לו להגיש סרטון לבית המשפט בעוד שבאשר לרפורמים, העותרים נגדו הגישו שורה של סרטונים ללא התנגדות השופטים. כמו כן בעקבות "היחס העויין של השופטים נגדו" הוא אינו מתכוון לשתף פעולה עם ההליך נגדו. 

לדברי גופשטיין: "מהרגע הראשון שההליך החל ובית המשפט לא מחק על הסף את עתירת הרפורמים תחושתי הייתה שלא אזכה  להליך הוגן. מעבר לעובדה שהרפורמים בעתירתם עיוותו את המציאות, סילפו ושיקרו וגם כאשר הוכח לבית המשפט בתגובות קודמות שהם משקרים, העתירה לא נמחקה על הסף, הרי שבכל מקה מדובר בעתירה  חסרת תקדים בה הם מבקשים שבג"צ יהפוך ליועץ המשפטי לממשלה, להתערב בהחלטות של עשרות פרקליטים שקבעו שאין בסיס ראייתי ברוב הטענות של הרפורמים.

"גם לאחר שבפרקליטות הסבירו כי הם רוצים להגיש כתב אישום נגדי אך לא רוצים שבית המשפט ייאלץ לזכות אותי שוב ושוב, הרפורמים המשיכו ללחוץ והתחושה היא שבית המשפט העליון רוקד לפי החליל שלהם ומאפשר להם לקיים דיון בעתירה שלא הייתה עוברת את השופט התורן כבר בתחילת הדרך".

גופשטיין המיוצג על ידי עו"ד איתמר בן גביר מוסיף כי:" היועץ המשפטי כבר נכנע ללחץ והזמין אותי לשימוע כתוצאה מהעתירה של הרפורמים, עכשיו מתקיים דיון בבית המשפט העליון כי הרפורמים לא מסתפקים באישומים שעל הפרק, אני מרגיש שאני עומד מול מערכות שרוצות לסתום לי את הפה. אך לא הרפורמים ,לא היועץ המשפטי ולא בית המשפט העליון יגרמו לי להפסיק את פעילותי למען עם ישראל"
בנצי גופשטיין להבה בית משפט רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד