י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ניצחון לגופשטיין: בג"צ גלגל את הרפורמים

לאחר מאבקים של שנים והוצאת מיליוני שקלים על העסקת צות משפטי מורחב, בית המשפט העליון גלגל את הרפורמים מכל המדרגות ומליץ להם למשוך את העתירה שהגישו נגד יו"ר ארגון להב"ה

גופשטיין, בן ארי ובן גבר הבוקר בבית משפט העליון. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
גופשטיין, בן ארי ובן גבר הבוקר בבית משפט העליון. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



הפרקליטות הודיעה כי אינה מתכוונת להכריז על ארגון להב"ה כארגון פשיעה.

אחרי קמפיין של שנים, הוצאת מיליוני שקלים והעסקת צוות משפטי מורחב, בית משפט העליון המליץ למרכז הרפורמי לדת ומדינה למשוך את העתירה נגד יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין.

בפתח הדיון שהתקיים היום (רביעי) בבית המשפט העליון, העירו השופטים לעותרים כי ההחלטה להעמיד לדין, מסורה בידיו של היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, ובמקרה הזה מתבססת ההחלטה על חומר ראיות ואין בכוונת בית המשפט להתערב בכך. נוכח זאת אנשי המרכז הרפורמי נאלצו למשוך את העתירה.

במהלך הדיון הודיעה הפרקליטות כי אינה מתכוונת להכריז על ארגון להב"ה כארגון פשיעה היות ולא נאסף כל חומר ראיות המצביע על פעילות לא חוקית של ארגון להב"ה.

כפי שפטרסם הבוקר ב'בחדרי חרדים', עורך דינו של גופשטיין, עו"ד איתמר בן גביר מסר אמש הודעה בהולה לבית המשפט ולפיה מרשו, בנצי גופשטיין לא מתכוון להגיע לדיון. יו"ר להב"ה גופשטיין, מסר כי בעקבות ההחלטה של הרכב השופטים שוהם, ברון וגורג קרא שלא לאפשר לו להגיש סרטון לבית המשפט, בעוד שבאשר לרפורמים הם הגישו שורה של סרטונים ללא התנגדות השופטים "והיחס העויין של השופטים" נגדו הוא אינו מתכוון לשתף פעולה עם ההליך נגדו. 
ארגון להבה בנצי גופשטיין בית משפט העליון הרפורמים ניצחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד