י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הקמפיין האינטרנטי של ויז'ניץ: או הכל או כלום

לחץ ומירוץ נגד הזמן בחסידות ויז'ניץ. החסידים עסוקים בשעות הקרובות במרתון טלפונים ומסעות שכנוע בצורות שונות, כדי להשיג את היעד שהציב האדמו"ר בטיש לרגל הילולת אביו - 5 מיליון שקל • האם הם יצליחו במשימה? וכמה תרם הרבי מבעלזא?

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר



במרכז חסידי ויז'ניץ יצאו ליום "גיוס המונים" דיגיטלי של הכל או כלום, והיעד: 5,000,000 ₪. הכסף ייכנס רק אם חסידי ויז'ניץ יצליחו להגיע ליעד הנכסף.

הקמפיין נפתח לאחר המצב הכספי של החסידות ולאור בקשת הרבי בהילולת אביו, מערך התרומות נפתח בתרומתם של חתניו הגדולים של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויזניץ זי"ע, מרנן האדמו"רים מבעלזא, סאטמאר וסקווירא, שהרימו תרומה מכובדת להצלחת הקמפיין. כך למשל נודע ל'בחדרי חרדין', כי הרבי מבעלזא תרם אלף דולר.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' הקמפיין המתנהל בשיטת ה"מאצינג", במסגרתה קבוצת פילנתרופים שמקורבים לאדמו"ר ולחסידות התחייבו להכפיל כל תרומה שתיכנס ביום ההתרמה, כך שתרומה של כל תורם תהיה שווה פי 2. אבל כדי להשיג את סכום ההכפלה, על החסידות להביא סכום של 2,500,000 ₪ מהציבור.

חסידי ויז'ניץ בכל רחבי העולם, יצאו החל מהיום רביעי ועד למחר חמישי בחצות הלילה, למבצע "גיוס המונים" עולמי למען מוסדות החסידות בן יום אחד בלבד, במסגרתו יפנו חסידי ויז'ניץ אל כלל הציבור בבקשה להטות שכם בתרומה חד פעמית למען השלמת יעד הקמפיין שעומד על 5,000,000 ₪.

כדי להבטיח את עמידת החסידות ביעד התנו הפילנתרופים את תרומתם בכך שהקמפיין יהיה בנוי בשיטת הכול או כלום, על פיו על הנהלת החסידות להשיג תוך יום אחד את כל סכום הקמפיין, ובמידה ולא, הקמפיין נכשל וכל הכסף מוחזר לתורמים.

בצעד נדיר ולאחר שחסידות בעלזא נחלה הצלחה גדולה, גם הקמפיין של 'מרכז חסידי ויז'ניץ' מתנהל באמצעות האינטרנט, בה כל אחד תורם את תרומתו ויכול לראות אותה מתעדכנת ומוכפלת בשידור חי.

יום ההתרמה הפך ליום שבתון בקרב חסידי ויז'ניץ, שהתגייסו בהמוניהם לפעול ולהפעיל כדי להגיע ליעד. להצלחת יום ההתרמה הקימו בויז'ניץ מטות וחפקי"ם ב-12 ריכוזי החסידות בארץ ובעולם, כשכל קהילה לוקחת על עצמה יעד אישי למען הצלחת הקמפיין.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב.
התרמה ויזניץ מרכז חסידי ויזניץ קמפיין אינטרנטי גיוס כספים אדמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד