י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דרעי לשר אזולאי היוצא: "תודה על המתנה שנתת לנו"

ישיבת סיעה חגיגית התקיימה היום בכנסת בחדר תנועת ש"ס, לרגל כניסתו של הח"כ החדש, בנו של השר המתפטר דוד אזולאי - ינון • יו"ר התנועה בירך את השר ובנו

אריה דרעי ודוד אזולאי, היום בישיבת הסיעה.
אריה דרעי ודוד אזולאי, היום בישיבת הסיעה.



בישיבת סיעת ש״ס חגיגית שהתקיימה היום בהשתתפות חברי כנסת של התנועה, ח"כים מסיעות אחרות, אורחים ובני משפחה, ברכו הנוכחים את הח"כ הנכנס ינון אזולאי בנו של הח"כ היוצא דוד אזולאי.



יו"ר התנועה אריה דרעי אמר באירוע: "אנחנו מסיימים היום יושב עמוס הישגים ואתגרים באירוע משמח, ומה יותר משמח כאשר אנחנו, הזקנים, רואים את הדור השני של הפעילים שלנו, גידולים שאת רובם ככולם אני זוכר כנערים והיום כל אחד בתחומו עושים חיל. אין שמחה גדולה מזו. לראות שיש המשכיות טובה כזו".

והוסיף "אנחנו לא נפרדים מרבי דוד. הוא נשאר שר הדתות, אבל יש לו שמחה כי זה הבן שלו, אני רוצה להודות לו ולאשתו הצדקת שגידלו משפחה לתפארת ועל המתנה שנתנו לנו. ינון הוא כמו הבן שלנו. כבר שנים, מאז שראינו אותו כפעיל בשקט צניעות וביושר ובחן וחסד".

לסיום אמר, "לא שמעתי שום תלונה משום אדם עליו. הוא יודע לחבר בין אנשים ולעזור לכל אדם. בשנים האחרונות כשהיה בלשכתי השתבח וצבר נסיון אין ספק שזה יעזור לו בכנסת. תהיה לו במה וכלים טובים יותר לעזור לאנשים לפתור בעיות".

שר הדתות דוד אזולאי הודה בהתרגשות לנוות ביתו ולבנו ינון אמר: "תזכור תמיד את האדם החלש. תמשיך להיות קשוב לכולם כי רק בזכות האנשים שבשטח אנחנו נמצאים כאן. הקב"ה יעזור שתזכה לעשות חיל ולקדש שם שמים".







ישיבת סיעת שס דרעי דוד אזולאי ינון אזולאי התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד