י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עונת הקניות שלום: איך לצאת לקניות ולחזור בשלום

מתי לקנות, איך להימנע מעומס יתר ולחץ בחנויות ומה אפשר להכין לקראת הקניות בשנה הבאה, כל הטיפים לשופינג מוצלח בערב פסח

שופינג. צילום: pixabay
שופינג. צילום: pixabay





עונת הקניות כבר בעיצומה. רגע לפני פסח יוצאות כל האמהות, הבנות, הסבתות והדודות לקניות ולהכנות לפני החג המתקרב. גם הגברים לא טומנים את ידם בצלחת (או בשקית) ובגאולה, רבי עקיבא ושאר הרחובות המרכזיים בערים, כמעט ולא ניתן למצוא חלקת מדרכה פנויה על מנת לעבור. גם למכורות קניות ערב פסח הוא לא פשוט, בטח ובטח שלנשים שפחות אוהבות את החוויה. כדי להפוך את חווית הקניות של כל אחת ואחת לנעימה יותר, אספנו כמה טיפים שיהפכו את השופינג לפסח לקל יותר.

הקדימו קניותיכם לחג - אנשי הרגע האחרון יודעים שעליהם להשלים עם התוצאות של ההגעה לקניות בדקה ה-90, בין אם במחסור במוצרים בחנות, התפשרות על איכות או עומס בלתי אפשרי של אנשים בכל מרכזי הקניות. בשנים האחרונות "הרגע האחרון" לפני פסח התארך מאוד וחודש בטרם החג, החנויות כבר מלאות, המלאי אוזל והרחובות צפופים ביותר. לא כדי לחכות לפורים, או עד לאחסון התחפושות בטרם יוצאים לקניות לפסח, אומנם חנויות הבגדים מחדשות את הקולקציה רק לקראת החג, אבל חנויות כלי הבית, המתנות ואביזרי השיער לדוגמה, הן מקום מצוין להתחיל בו את הקניות לפסח אפילו בטו בשבט. הרחובות יהיו רגועים, החנויות ריקות יחסית ואם הקונה רוצה להחליף את המוצר, יש עוד זמן בטרם מגיע החג.

דחו מה שאפשר - אם אתם בכל זאת אנשי הרגע האחרון ולא קניתם את כל מה שאתם צריכים לחג, דחו מה שאפשר לאחרי החג. חג הפסח הוא חג של רעננות והתחדשות, אבל כיף להתחדש גם אחריו ולכן אפשר לקנות חלק מבגדי הקיץ אחרי החג, לחדש את הריהוט או מכשירי החשמל אחרי החג או לעבות את מלאי מוצרי הקוסמטיקה אחרי החג.

רשימות משנה שעברה - כדי להספיק להגיע לקניות כמה שיותר מוקדם, רצוי להצטייד ברשימת קניות. מה חסר במטבח הפסחי, איזה מוצרי איפור עוד כדאי לקנות לחג והאם יש מספיק מברשות שיניים לכולם, אלה חלק מהעדכונים שכדאי לכתוב במחברת או דף שיישארו חבויים בארון כלי הפסח. בחנוכה למקדימות, או טו בשבט למאחרות, אפשר להוציא את הרשימה ולערוך לפיה את הקניות בקלות.


שיטת הרשימות. צילום: pixabay

נסו לקנות אונליין - משפט ידוע אומר ש"זמן שווה כסף". בזמן שמבלים במעבר בדרך מחנות לחנות בין עשרות אנשים או בזמן שממתינים בתור הארוך בקופה, יכולנו להרוויח עוד קצת ניקיון לפסח, עוד קצת עבודה במשרד, עוד כמה דקות עם הילדים או אפילו כמה דקות שקטות לעצמנו בתוך הלחץ של ערב חג. כדי להרוויח את הדקות האלה נסו לקנות באינטרנט. היום ניתן למצוא באינטרנט הכל - החל מביגוד, דרך בכלי בית וכלה באוכל. ההזמנה באינטרנט מחייבת תכנון מקדים, אך היא יכולה לחסוך זמן ועצבים ולעזור להגיע לחג רגועים ומוכנים
ערב פסח עונת הקניות שופינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד