י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אולמרט: "דני דנקנר היה הבוס באגף הכלא. שטפתי רצפות"

ראש הממשלה לשעבר באוטוביוגרפיה שקטעים ממנה פורסמו ב"ידיעות אחרונות": "בשלב מוקדם דנקנר מונה ליו"ר האגף במעשיהו. הוא כופר במעמד הזה, אך בפועל מרותו מתקבלת באהבה ובכבוד"

אולמרט. צילום: פלאש 90
אולמרט. צילום: פלאש 90



"לפני השינה, מתישהו בסביבות אחת בלילה, דני דנקנר נותן לכל אחד קוביית שוקולד מריר, ואנחנו מתכנסים איש-איש במיטתו" - כך מתאר ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, את שגרת חייו באגף 10 בכלא מעשיהו. אולמרט השתחרר ביולי אשתקד בתום 16 חודשי מאסר לאחר שהורשע בקבלת שוחד ושיבוש הליכי משפט.

את הדברים מתאר אולמרט ב"ידיעות אחרונות", לקראת האוטוביוגרפיה שכתב ותצא לאור בקרוב. "האגף ננעל ב-20:30, ואין אפשרות לצאת אפילו לחצר הקטנה. דלתות החדרים ננעלות ב-22:00, ועד 6:00 בבוקר אנחנו סגורים בחדרים", מספר עוד אולמרט בקטעים שפורסמו הבוקר, והם הוא מזכיר גם את שותפו לתא, יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר, שריצה אז 15 חודשי מאסר בעקבות הרשעתו בשוחד בפרשת הולילנד.

"שלושה בחדר, זה בחברת זה, עם הספרים, העיתונים והטלוויזיה. הסוהרים מעירים אותנו ב-6:00 בבוקר, ומוודאים שלא נמלטנו מהחדרים ולא נפחנו את נשמתנו בלילה.יש לנו תורנויות. דני הוא הבוס. בשלב מוקדם הוא מונה ליו"ר האגף. הוא כופר במעמד הזה, אך בפועל מרותו מתקבלת באהבה ובכבוד", כותב אולמרט.

"כשיש תורנות - אני שם. אינני רוצה להיות חריג. כשצריך לשטוף מסדרון ותורי הגיע - אני שוטף. כשצריך לחתוך ירקות לסלט דק, אני עושה את מיטב יכולתי. אחד מכולם. בלי טובות ובלי הטבות".
אהוד אולמרט כלא מעשיהו אוטוביוגרפיה ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד