י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אחרי גל"צ: הכתב לענייני דתות עובר ליח"צ

אחרי שלוש שנים בגל"צ סיים היום אורי איגרא את תפקידו בגל"צ בין היתר ככתב לענייני דתות וספורט ועובר היישר למשרדי היח"צ גל-אורן-לרנר • איגרא ל'בחדרי': "אני שמח ונרגש להתחיל בדרך חדשה ומקוה מאוד להצליח"

איגרא
איגרא

 


מגל"צ אל היח"צ: כתב הדתות של גלי צה"ל אורי איגרא סיים היום (חמישי) את שירותו בתחנה הצבאית ויצטרף למשרד יחסי הציבור והאסטרגיה גל-אורן-לרנר המתמחה בתחום הציבורי והפוליטי.

איגרא בן ה-25 שימש ככתב ספורט וככתב לענייני חרדים במשך שנתיים וערך באופן קבוע את התוכנית של יועז הנדל וניצן הורביץ וכעורך לסירוגין בתוכנית של אראל סג"ל.

במשך שנותיו בתחנה הצבאית, חשף איגרא סיפורים רבים בתחומו, אשר דוברו רבות בסדר יום הציבורי בישראל.

כעת עם שיחרורו, יחל לעבוד במשרדו של האסטרטג אבי לרנר שהתמזג לאחרונה עם חברת גל אורן ובין לקוחותיהם ניר ברקת ראש העיר ירושלים, עיתון 'ישראל היום', המועצה האזורית גוש עציון, ארגון 'גשר' ושורה של חברות מובילות במשק וביניהם; בנק הפועלים, תנובה וקופת חולים מאוחדת.

בשעעה האחרונה צייץ איגרא בחשבון הטוויטר שלו: "זהו, תודה רבה סיימנו! שלוש שנים (כמעט) עברו וחלפו להם ב @GLZRadio והיום הסתיימו! מאתגר בונה ובעיקר משמעותי. תודה לכל מי שעזר וסייע. ממשיך לתחנה הבאה אצל גל אורן לרנר".

ל'בחדרי חרדים' הוא מסר: "אני מודה לגלי צה"ל על כל מה שלמדתי במקום. ברצוני להודות במיוחד למפקד הקודם ירון דקל שנתן בי את האמון וכל צוות מחלקת החדשות שתמיד עזר ודחף לאורך כל השירות. אני שמח ונרגש להתחיל בדרך חדשה ומקוה מאוד להצליח ולתת מהנסיון שצברתי במשך השירות בגלי צה"ל".

מנכ"לי גל אורן לרנר - אבי לרנר ואורן אלימלך מסרו: ״אנו שמחים על הצטרפותו של אורי איגרא למשרד ורואים בו חיזוק משמעותי שיעניק ערך מוסף ללקוחותינו בזכות היכולות והניסיון הרב שצבר בגל״צ.״

אורי איגרא גלצ גל אורן לרנר יחסי ציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד