כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טראמפ מתכנן עוד קיצוצי מסים: "זה יהיה משהו מיוחד"

תוכניות להורדות מסים נוספות יסייעו לרפובליקאים בבחירות האמצע לקונגרס בנובמבר, גם אם לא יבוצעו בפועל, ויגדילו את הגירעון עוד יותר

  • כ"ח אדר התשע"ח
טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס



דונלד טראמפ ומומחה המסים שלו אמרו כי בכוונתם להציע עוד קיצוצי מסים, בסבב שני לאחר רפורמת מס מרחיקת לכת שעברה בסוף השנה שעברה.

קווין בריידי, יו"ר ועדת המסים של בית הנבחרים (המכונה ועדת דרכים ואמצעים), אמר בריאיון לפוקס ביזנס ניוז כי ניתן לעשות יותר מעבר לרפורמה שכבר יושמה. "אנו רוצים להבטיח שאנחנו מעודדים חדשנות באמריקה, רוצים לעזור למשפחות לחסוך לטווח הארוך". ההצעה, לדבריו, תיחשף בהמשך השנה, אך הוא לא מסר פרטים.

טראמפ אמר: "זה הולך להיות משהו מיוחד, קווין בריידי עובד על זה איתי", אמר טראמפ בדיון שולחן עגול בסנט לואיס עם מנהלים, עובדים ואנשי חינוך.

אחד הדברים שכנראה יוצעו הוא להאריך את תוקף קיצוצי המס לעובדים שאמורים לפוג בסוף 2025.

תוכניות להורדות מסים נוספות יסייעו לרפובליקאים בבחירות האמצע לקונגרס בנובמבר, גם אם לא יבוצעו בפועל, העריך אתר פוליטיקו. בכל מקרה, יהיה זה סבב שני שבו יוכלו להכניס שינויים שלא התקבלו ברפורמת המס.

קיצוצי מס נוספים צפויים להגדיל עוד יותר את גירעון התקציב של הממשל האמריקאי. הרפורמה שנחתמה בדצמבר 2017 גורעת 1.5 טריליון דולר מהכנסות הממשל בעשור הקרוב.
טראמפ ארהב מיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד