י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אחרי שנה של נתק: השדר והזמר ערכו סולחה

למעלה משנה שרר סכסוך קשה בין הזמר המזרחי יניב בן משיח לתחנת הרדיו 'קול ברמה' והמגיש עמי מיימון, זאת בעקבות השקת השיר 'הראש בעננים', שנתפס על ידי רבים כשיר שאינו ראוי לאוזניים חרדיות • אמש נערכה בפתח תקווה ה'סולחה' בין הצדדים, ושיריו של בן משיח יחזרו ויושמעו בתחנה • כל הפרטים

הסולחה אמש בפתח תקווה. צילום: אלחנן בוזגלו
הסולחה אמש בפתח תקווה. צילום: אלחנן בוזגלו



אחרי שנה של נתק בין השדר עמי מיימון מתחנת 'קול ברמה' לזמר המזרחי יניב בן משיח, אמש (רביעי) התקיימה 'סולחה' בין השניים, ויושרו ההדורים.

הכל החל לפני בחודש טבת בשנה שעברה, עת השיק הזמר המזרחי הפופולרי שיר חדש בשם 'הראש בעננים'. הסינגל החדש נתקל בזמנו בתגובות קשות של חלק מחובבי המוזיקה במגזר החרדי, שטענו כי זהו שיר אינו עולה בקנה אחד עם רוח המוזיקה בקרב המגזר החרדי.

הגדילה לעשות תחנת הרדיו 'קול ברמה' שנמנעה להשמיע מאז את שיריו של בן משיח, ואף יצאה כנגדו במתקפה חסרת תקדים. השדר עמי מיימון אמר כי השיר מקדם צריכת אלכוהול ואיבוד שליטה, דבר שפסול על פי אמות המידה במגזר ונוגד את ההלכה.

אמש, כאמור, התקיימה סוף סוף 'סולחה' בין הצדדים: פגישה נערכה באישון ליל בפתח תקווה בביתו של בועז אמניאן, מנהלו האישי של הזמר יניב בן משיח. על מלאכת התיווך רשום אלחנן בוזגלו.



היום (חמישי) בצהריים עלה יניב בן משיח לשידור בתוכניתו של מיימון - 'חידודון', השניים שוחחו ושיתפו את עם ישראל בפרטי הסולחה. בן משיח אמר כי "הייתי ונשארתי בן ישיבה, וכל כולי פועל להגדלת שמו יתברך, וכך אמשיך בעזרת ה' גם הלאה".

עמי מיימון אמר כי "קדמו לשידור המיוחד עשרות שיחות עם יניב בתיווכו של אלחנן בוזגלו שמטרתן הייתה אחת: לדאוג שההקפדה הברורה של קול ברמה על כל ענייני ההלכה, ובמיוחד בכל הנוגע למופעי שיר, ישמרו בצורה הקפדנית ביותר. תודה לה' שהגענו להבנות בעניין זה".

מיימון המשיך והודה גם למנהל המוזיקלי של קול ברמה עמירם בן לולו שפעל אף הוא מאחורי הקלעים להוצאתה של הסולחה לפועל. עם תום השיחה, בצעד סימבולי הושמע שירו החדש של יניב בן משיח 'טוב לי כי עוניתי' וזאת כאמור לאחר כשנה וחצי בהן לא הושמעו שיריו בתחנה.
עמי מיימון יניב בן משיח סכסוך קול ברמה סולחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד