כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השוחד בעיריית י-ם: הוארך מעצרם של החשודים; רמי לוי נחקר

הוארך מעצרו של סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן ובנו איציק וכן של בכיר לשעבר באוצר - משה הבא • רמי לוי נחקר השבוע במסגרת הפרשה

סגן רה"ע י-ם מאיר תורגמן ואיש העסקים רמי לוי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
סגן רה"ע י-ם מאיר תורגמן ואיש העסקים רמי לוי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך בשנית מעצרם של חלק מהחשודים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. מדובר בחקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 שהפכה לגלוייה ביום שני, ונעצרו בה שישה חשודים שבית המשפט האריך את מעצרם עד היום. השופט עמית מיכלס האריך היום את מעצרם של מאיר תורג'מן, איציק תורג'מן ומשה הבא עד ליום שני הבא.

המשטרה חושדת כי סגן ראש העיר עסק בענייניו של מקורבו איש העסקים רמי לוי, וזאת על אף שנאסר עליו בשל ניגוד עניינים. בעקבות כך, כך פרסם רועי ינובסקי ב'כאן', רמי לוי נחקר השבוע באזהרה במסגרת חקירת הפרשה. על פי הפרסום, רמי לוי נשאל על קשריו עם סגן ראש העירייה מאיר תורג'מן והוא שוחרר בתום חקירתו, ללא תנאים מגבילים.

על פי החשד, סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן מבשרדי עיריית ירושלים.

"משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים" נמסר מהמשטרה.
פרשת שחיתות קבלת שוחד מאיר תורג'מן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד