כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

צפו אולמרט בראיון ראשון: ברק טרפד עסקה לשחרור שליט

אהוד אולמרט העניק ראיון ראשון לאחר ששוחרר מהכלא ל'קשת 12' • צפו בהצצה מהראיון הבלעדי שישודר בקרוב

אהוד אולמרט
אהוד אולמרט



בקרוב, ישודר ראיון ראשון ובלעדי שהעניק רה״מ לשעבר אהוד אולמרט לגיל ריבה לאחר ריצוי עונש מאסר של 16 חודשים בגין עבירות מרמה ושוחד.

במסגרת הראיון חוזר אולמרט אל כותלי כלא מעשיהו וכן לשערי משכן רה״מ ושכונת הולילנד ומתייחס לפרשות בהן הורשע, לחקירות רה״מ נתניהו, לתקופת שהייתו בכלא ולהשפעות על חייו הפרטיים.



בקטע המצורף מספר אולמרט על אהוד ברק כמי שטרפד את עסקת שליט:

אולמרט: "ממש לקראת סיום כהונתי אבל בימים האחרונים ממש הגיעו אלינו ידיעות שיש בחמאס החלטה לנצל את הימים שנותרו כדי לסגור עסקה של גלעד שליט. ואז אנחנו החלטנו שאני שולח משלחת לניהול מו"מ באמצעו קהיר וראש שירות הביטחון יובל דיסקין לא האמין באפשרות של עסקה עד אז ובמקרה הזה הוא אמר יש סיכוי. באותם ימים היה אוהל מחאה של משפחת שליט ושל כל מיני תומכים שעלו לרגל לתמוך ואז ביום הקובע יובל דיסקין נמצא בקהיר ואהוד ברק הולך לאוהל של משפחת שליט. ואז שירות הביטחון מתקשר אליי ואומר לי הלך עלינו לא תהיה עסקה. אני שואל אותו למה הוא אומר יש לי ידיעה אבסולוטית שהם אמרו אם ברק הגיעה לאוהל ישראל חשופה ללחצים אנחנו נתעקש ולא נעשה את העסקה. העסקה נמנעה בעקבות...".

גיל: "הוא תרפד את העסקה הזו?"

אולמרט: "אני מאשים אותו בהתנהלות בלתי אחראית ומופקרת שגרמה לסיכול העסקה ואשר כתוצאה ממנה אחרי שנתיים שחרננו לחמאס כמעט 1100 מהרוצחים הכי מתועבים שלנו, אני מעולם לא הייתי עושה את העסקה הזו".
אהוד אולמרט ראיון ראשון קשת 12 עסקת שליט אהוד ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד