י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בכפר חב"ד בחרו וועד חדש כרצון המרא דאתרא

בתום לילה ארוך, נחתמו תוצאות הבחירות בכפר חב"ד עם נצחון סוחף למרא דאתרא של הכפר הגאון רבי מאיר אשכנזי שנאמניו נבחרו לחברי הוועד

המרא דאתרא של כפר חב"ד הגר"מ אשכנזי. צילום: קובי הר צבי
המרא דאתרא של כפר חב"ד הגר"מ אשכנזי. צילום: קובי הר צבי



בכפר חב"ד בחרו אמש (חמישי) את שבעת חברי הוועד. במשך שעות ההצבעה הצביעו תושבי הכפר לוועד חדש שנבחר כל שנתיים. ברשימת המתמודדים 14 חברים והתוצאות הוכרזו סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר בתום ספירת כל הקולות.

לוועד הכפר נבחרים שבעה חברים, הבוחרים מתוכם את היו"ר שיכהן, היו"ר הנוכחי היה הרב שמעון רבינוביץ שלא נבחר אף לא לחבר בוועד.

עם סיום ספירת הקולות בבחירות לוועד הכפר הוכיחו מרבית תושבי הכפר את נאמנותם למרא דאתרא הגאון רבי מאיר אשכנזי ובחרו ברשימה חדשה ומגוונת.

למקום הראשון הגיע ר' נחמן רייכמן עם 547 קולות, וכפי הנראה גם יכהן כיו"ר הוועד הבא. במקום השני: ר' יעקב קעניג עם 462 קולות. במקום השלישי: ר' זמי ליפסקר עם 438 קולות. במקום הרביעי: ר' שניאור מיכאלשוילי עם 421 קולות. במקום החמישי: ר' ידידיה חסין עם 406 קולות במקום השישי: ר' יצחק אמיתי עם 404 קולות. במקום השביעי: ר' ישראל ירט עם 381 קולות.

באתר החבד"י -COL דווח הלילה כי המנצח הגדול הוא ר' נחמן רייכמן, מגבאי בית הכנסת 'המרכזי' בכפר, ודמות מוערכת על כל שכבות הציבור בכפר, שזכה לתמיכת הרב בנאומו המפורסם, באסיפת האגודה כפר חב"ד בשבוע שעבר.

כזכור, במכתב שפרסם בימים האחרונים המרא דאתרא הגאון רבי מאיר אשכנזי הוא קרא לציבור לבחור במועמדים ראויים בלבד.

באסיפה שנערכה בשבוע שעבר, הודה הרב פומבי לשלושה מחברי הועד הנוכחיים הנשמעים להוראותיו: ר' נחמן רייכמן, ר' יעקב קעניג, ור' שניאור מיכאשווילי. בכרוז בחירות שהופץ בכפר נקרא הציבור להצביע למומלצי הרב אשכנזי.

ברשימת המומלצים של הרבנות: ר' זלמן ליפסקר, ר' יצחק אמיתי, ר' ישראל ירט, ר' יענקי הר צבי, ר' ידידיה חסין, ור' אבי חנוכה.

במכתב שפורסם כתב הרב אשכנזי: "לתוצאת בחירות אלו תהיה השפעה רבה מאוד על עתיד הכפר ברוחניות ובגשמיות כמדובר באסיפה הכללית, ועל הציבור להבין את גודל אחריותו ולצאת להצביע ביום הבחירות למועמדים ראויים בלבד", כתב הרב במכתבו.
בחירות הרב מאיר אשכנזי כפר חבד חברי וועד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד