י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

טראמפ מכחיש: "לא יהיו פיטורים המוניים, אך תמיד יהיו שינויים"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הגיב לפירסומים על כך שהוא מתכנן "טיהור המוני" בבית הלבן, אך הוסיף כי "בכל מקרה יהיה שינוי, אבל שינוי קטן" • על פי הדיווחים, טראמפ מתכנן לפטר את קלי, ראש הסגל בבית הלבן, ואת היועץ לביטחון לאומי מקמאסטר

טראמפ מכחיש: "לא יהיו פיטורים המוניים, אך תמיד יהיו שינויים"
רויטרס



הנשיא דונלד טראמפ הגיב לפירסומים על כך שהוא מתכנן "טיהור המוני" בבית הלבן, אך הוסיף כי "בכל מקרה יהיה שינוי, אבל שינוי קטן". הנשיא הוסיף ואמר כי הוא רוצה "לראות רעיונות חדשים ושונים בממשל שלו".

טראמפ דחה את הפרסומים על כך שטלטלה גדולה מגיעה לבית הלבן עם פיטורים המוניים, על פי הדיווחים טראמפ רוצה לפטר את ראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי, ואת היועץ לביטחון לאומי, הרבר ריימונד מקמאסטר, וכמה חברי ממשל בכירים נוספים, בנוסף מגיעים דיווחים על כך שטראמפ לא מרוצה מהשר לעיניני גימלאי צבא ארצות הברית, ורוצה לפטר אותו.

כזכור ביום שלישי טראמפ הודיע על הדחתו של מזכיר המדינה רקס טילרסון, ועל התפטרותו של היועץ הכלכלי היהודי גארי כהן ומנהל התקשורת הופ היקס.

מתחילת כהונת טראמפ כנשיא, שנה וארבעה חודשים, טראמפ פיטר 34 אנשי צוות וממשל, טראמפ הכחיש לפני כמה ימים על הפרסומים שיש "אנדרלמוסיה" בבית הלבן, וטען כי אנשים עומדים בתור כדי לעבוד בבית הלבן, "הם כולם רוצים חתיכה מחדר הסגלגל" צייץ טראמפ בטוויטר.



"הם רוצים חתיכה מאגף המערבי, ולא רק במונחים של עבודה. זה נראה נהדר בקורות החיים שלהם, וזה רק מקום נהדר לעבוד" הוסיף הנשיא האמריקני.

התיאור החיובי של טראמפ על סביבת העבודה בבית הלבן הגיע בתגובה לשאלה על הציוץ שלו באותו יום, שבו כתב "הנרטיב החדש זה חדשות מזויפות שיש תוהו ובוהו בבית הלבן, טעות, אנשים תמיד באים והולכים, ואני רוצה דיאלוג חזק לפני קבלת החלטה סופית. עדיין יש לי כמה אנשים שאני רוצה לשנות, (אני תמיד שואף לשלמות), אין כאוס, יש רק הרבה אנרגיה".

"אני לא הולך להיות ספציפי, אבל אנשים משתנים, הם תמיד משתנים, לפעמים הם רוצים לצאת ולעשות משהו אחר, אבל כולם רוצים להיות בבית הלבן" אמר טראמפ.
דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד