א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נתניהו מציג סקר חדש: הליכוד; מזנקת ל-39 מנדטים. יהדוה"ת; ל-9

נתניהו ממשיך לנופף בכך שהוא אינו מפחד מבחירות: בסקר חדש שמפרסם 'ישראל היום' עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום מקבלת מפלגת 'הליכוד' 39 מנדטים • הפתעה ליהדות התורה אשר מקבלת 9 מנדטים • מפלה לש"ס: אינה עוברת את אחוז החסימה

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



אחרי משבר הגיוס: ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג הבוקר תוצאות של סקר חדש שעל פיו, תנועת הליכוד ממשיכה לזנק למעלה ובאם הבחירות היו מתקיימות היום, הרי שהיא הייתה גורפת 39 מנדטים.

על פי הסקר הפנימי שנערך על ידי הליכוד ושפורסם ב'ישראל היום', אחרי הליכוד ניצבת יש עתיד עם 20 מנדטים. המחנה הציוני בראשות אבי גבאי ממשיכה להתרסק ומקבלת רק 10 מנדטים.

הרשימה המשותפת מקבלת 10 מנדטים, יהדות התורה עולה לתשעה מנדטים והבית היהודי עם 8 מנדטים. אחריהם מר"צ אשר מקבלת בסקר הנוכחי 7 מנדטים.

מפלגתה החדשה של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס מפתיעה בסקר ומקבלת שבעה מנדטים, כולנו בראשות משה כחלון מתרסקת ל-5 מנדטים, ישראל ביתנו מקבלת סכום זהה, חמישה מנדטים וש"ס לא עוברת אחוז החסימה. את הסקר ערך מכון גיאוקרטוגרפיה.

על פי תוצאות הסקר, באם ראש הממשלה נתניהו יצרף את מפלגתה של אורלי לוי לקואליציה, הרי שלגוש הימין יהיה 73 מנדטים, למרות איבוד מפלגת ש"ס.

כאמור, נתניהו הציג הבוקר את הסקר ברשתות החברתיות וכתב: "התמיכה האגירה בליכוד הולכת ומתחזקת".
נתניהו ליכוד סקר ישראל היום בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד