י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ההיערכות להלוויה במונסי. הרבי מבעלזא בהוראה לחסידיו והרבי מויז'ניץ ימריא

כוחות האבטחה וההצלה בניו יורק נערכים בכוחות מתוגברים לקראת מסע הלוויה שייחל בשיכון ויז'ניץ במונסי בעוד כשעתיים • הרבי מבעלזא הורה לחסידיו להשתתף • הרבי מיז'ניץ ימריא לנחם את בני דודו האבלים

כוחות המשטרה בהיערכות למסע הלווויה
כוחות המשטרה בהיערכות למסע הלווויה



אבל כבד בכל עולם החסידות עם הסתלקותו של זקן האדמו"רים - האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל, הלוויה תצא בשעה 12:30 מבית המדרש הגדול 'לבוש מרדכי' בשיכון במונסי.

במסע הלוויה לא יישאו הספדים אלא יאמרו תהילים ויימסרו הוראות לחסידים ודברי התעוררות על ידי הדיין, לאחר מכן ייטמן הרבי זצ"ל באוהל בבית החיים של ויז'ניץ במונסי, לצד בנו הגדול הרה"צ רבי פנחס שלום הגר זצ"ל רב החסידות בבורו פארק שנפטר בסיון תשע"ה לאחר מחלה בגיל 67.
ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הטהרה לגופו הטהור של הרבי תיערך במקווה הפרטי של הרבי בביתו במונסי.

(חופרים את קברו של הרבי זצ"ל)


משטרת ניו יורק וארגוני השמירה וההצלה נערכים בכוחות מתוגברים לאבטח את מסע הלוויה שצפוי להיות אחד הגדולים בתולדות הציבור החרדי בארה"ב, בו צפויים להשתתף עשרות אלפים מכל העדות והחוגים אשר רחשו לו כבוד רב, בראשם אדמו"רי ורבני ניו יורק.

המשטרה האזורית פרסמה בחשבון הטוויטר שלה הודעה רשמית על מסע הלוויה ועל עומסי התנועה הצפויים באזור. כמו כן הכתירה את מבצע אבטחת הלוויה בשם "מבצע Northbound" (צפונה).

האדמו"ר מבעלזא הורה לאלפי חסידיו בארה"ב לצאת למסע הלוויה. כך נוד ל'בחדרי חרדים'.

בתוך כך, האדמו"ר מויז'ניץ, ימריא ביום שני הקרוב לנחם אבלים במונסי, וישוב לארץ ביום רביעי לקראת ט' ניסן יום היארצייט של זקנו בעל ה'אמרי חיים' זצ"ל.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר מסע הלוויה ולעדכן אי"ה.









חסידות ויזניץ ממונסי הלוויה משטרה הרבי מבעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד