כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משבר במפלגת השמאל. גבאי תוקף: "מתדרכים נגדי"

שמח במפלגת השלטון לשעבר. יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי תוקף: "יש חברים במפלגה שתדרכו נגדי גם כשעמדנו על 22 מנדטים בסקרים, זה לא קשור למצב"

אבי גבאי. צילום: פלאש 90
אבי גבאי. צילום: פלאש 90



משבר הגיוס אמנם הסתיים, אבל הוא יצר משבר חדש, בעומק מפלגת השמאל 'המחנה הציוני'. ח"כים במפלגה מתדרכים בימים האחרונים נגד היו"ר אבי גבאי, בעיקר סביב החשש שלו ללכת לבחירות.

גבאי אמר הערב (מוצ"ש) ב'פגוש את העיתונות' כי "יש חברים במפלגה שתדרכו נגדי גם כשעמדנו על 22 מנדטים בסקרים, זה לא קשור למצב. ואלו תמיד אותם האנשים".


קטע מדבריו של גבאי בראיון. באדיבות 'חדשות 2'

לדבריו, "אני כל היום עסוק בלהתכונן לבחירות. זה מה שאני עושה, אני רוצה בחירות כמה שיותר מוקדם? האם ספטמבר או יוני? זה לא באמת חשוב".

לדבריו על משבר הגיוס, "נתניהו הוא זה שלא רצה בחירות והוא זה שפחד מבחירות ולא רצה בהן וכי אם הליכוד היו מקדמים חוק לפיזור הכנסת, בטוח שהיינו חותמים עליו".

הוא תקף את חבריו למפלגה שמבקרים אותו: "אותם ח"כים שמבקרים אותי, אותם אלה שפוגעים היום במפלגת העבודה - יראו את הכנסת הבאה מן הבית שלהם".

ח"כ תמר זנדברג מ'מרצ', הצטרפה לחגיגה וקראה לחברי מפלגת 'העבודה' לחבור ל'מרצ' בעקבות הניסיון של גורמים במפלגה למנוע את פירוק הקואליציה.

לדבריה, "מפלגת המחנה הציוני השבוע נתנה במו ידיה למפלגת הליכוד להישאר בשלטון ולקואליציה הזאת לשרוד. בגלל הדבר הזה אנחנו נראה כאן חוקים כמו חוק הלאום וחוקי סיפוח".

עוד הוסיפה זנדברג: "יש חברים הגונים במחנה הציוני ויש שם אנשים שהתנגדו לדבר הזה ואני קוראת לכל החברים במחנה הציוני שרוצים להחליף את הממשלה ולהוביל מדיניות אחרת לעזוב את המחנה הציוני ולהצטרף למרצ".
העבודה המחנה הציוני אבי גבאי תמר זנדברג מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד