כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

נתנאל וזיו הי"ד יובאו הלילה ומחר למנוחות

החיילים שנרצחו בערב שבת על ידי מחבל בן עוולה, יובאו הלילה ומחר למנוחת עולמים. בבית החולים עדיין מאושפזים שני חיילים נוספים שנפצעו בפיגוע הדריסה

החיילים שנרצחו. צילום: דובר צה''ל
החיילים שנרצחו. צילום: דובר צה''ל



הלוויותיהם של שני חיילי צה"ל שנרצחו בפיגוע הדריסה בערב שבת, ייערכו הלילה ומחר.

קצין צה"ל, סרן זיו דאוס הי"ד, מפקד מחלקה בחטיבת החילוץ, בן 21 מהיישוב אזור, נרצח בפיגוע הדריסה ביום שישי בכביש 585 ממבוא דותן לחרמש.

הנרצח זיו דָאוּס הי"ד הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן לאחר מותו. הלוויתו תיערך מחר (ראשון) בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בחולון.

סמל נתנאל קהלני הי"ד, נהג ביטחון שוטף מהחטיבה המרחבית "מנשה", בן 20 מהיישוב אליקים נרצח אף הוא כתוצאה מפיגוע הדריסה בסמוך לכפר יעבד.

רב-טוראי נתנאל קהלני ז"ל הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו.

הלוויתו תיערך הלילה (מוצ"ש) בשעה 01:00 בבית העלמין אליקים.

מבית החולים 'בילינסון' נמסר הערב כי מצבו של אחד הפצועים - קשה מאוד. הוא סובל מפגיעת ראש ופגיעת גפיים, במהלך ליל שבת עבר מספר ניתוחים וכעת הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ, כשהוא מונשם מורדם. ביממה האחרונה מצבו התייצב מעט, אך עדיין לא יצא מכלל סכנה.

הפצוע הנוסף, מאושפז אף הוא בבילינסון, מצב בינוני והוא סובל מפגיעת גפיים. גם הוא נותח במהלך ליל שבת ומאושפז בהכרה.

בעקבות הפיגוע, בליל שבת יצאו כוחות צה"ל לפעילות במרחב הכפר ברטעה ממנו יצא המחבל. במסגרת המבצע נעצר אחיו של המחבל, עצאם ראתב עבד אללטיף קבהא, יליד 93, תושב הכפר. כמו כן בוצעו סריקות לאיתור אמצעי לחימה. כך גם נמשכו פעולות בידוק הרכבים בצירים במרחב. כוחות הביטחון ביצעו מיפוי הנדסי של בית המחבל שביצע את הפיגוע, לצורך הריסתו.
פיגוע דריסה הלוויה שומרון מבוא דותן חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד