י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרבי לבני דודו האדמו"רים החדשים: "תנהיגו ברמה בדרך ויז'ניץ"

הרבי מויז'ניץ, התייחס במהלך דברי תורתו בסעודה שלישית להסתלקות דודו הרבי מויז'ניץ ממונסי זצ"ל וביכה את לכתו; "היה מנהיג נאמן לעדתו, מסור בכל לב לכל חסיד וחסיד, אבידה קשה למשפחת בית ויז'ניץ" • הרבי לא ימריא לניחום אבלים

הרבי מויזניץ. צילום: יהושע פרוכטר
הרבי מויזניץ. צילום: יהושע פרוכטר



במעמד מאות חסידים לאחר דברי התורה בסעודה שלישית, התייחס כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ בבית מדרשו ב'מרכז חסידי ויז'ניץ' בני ברק להסתלקותו לשמי רום של דודו הרבי הישיש מויז'ניץ ממונסי זצ"ל.

כשקולו נשנק מבכי ביכה הרבי את האבידה הגדולה ואמר: "כאשר נלקח מאתנו ביום שישי בערב שבת קודש, כ"ק הרבי ממונסי זכרונו לברכה, אשר היה מנהיג נאמן לעדתו, מסור בכל לב לכל חסיד וחסיד, מחשובי וזקני האדמורי"ם בדורנו, אבידה קשה למשפחת בית ויז'ניץ, אבידה קשה לחסידיו, ואבידה קשה לכלל ישראל, וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'".


הדיווח על הפטירה בקו המידע של מרכז חסידי ויז'ניץ בערב שבת

לסיום אמר הרבי "ברצוני לנחם את בניו החשובים שליט"א, בע"ה עוד אדבר אתם טלפונית במשך השבוע, אבל ברצוני לנחם אותם כבר כאן, ולברך אותם יהי רצון שתזכו להנהיג את עדתכם ברמה לתפארת בית ויז'ניץ, ותמשיכו לעדתכם הנכבדה ישועות ורפואות וכל מילי דמיטב, עדי נזכה בקרוב לתחיית המתים ולביאת גו"צ במהרה בימינו אמן".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרבי לא ימריא לניחום אבלים אצל בני דודיו, זאת בשל חולשתו, הרבי עדיין מתאושש בימים אלה מניתוח קשה שעבר לפני כחודשיים וחצי בארה"ב, מה שלא מאפשר לו לצאת אל מחות לגבולות הארץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי בשל כך, הרבי עדיין לא חזר לשגרת יומו והתפילות והטישים נערכים בהתאם למצבו של הרבי. כך למשל הטיש בליל השבת האחרונה החלה בשעה 22:40 והסתיימה כמחצית השעה לאחר חצות ליל.
הרבי מויזניץ ממונסי מרכז חסידי ויזניץ ממשיכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד