י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חבר המועצת הספרדית הפתיע: "אתמוך בנציג הליטאי לראשות העיר. אני מקווה שאין הקלטות"

דברים מפתיעים מעוררי השתאות נשמעו מפיו של אחד מרבני ש"ס המשפיעים במהלך השבת האחרונה בקידושא רבה שערך יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים; "הוא הנציג הכי טוב שיש לציבור החרדי בירושלים. אם תהיה אפשרות שיהיה ראש העיר אני הראשון שיתמוך"

הרב דוד יוסף. צילום: דוד כהן, פלאש 90
הרב דוד יוסף. צילום: דוד כהן, פלאש 90 צילום: דוד כהן, פלאש 90



גבות רבות הורמו בשבת האחרונה כאשר חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף שיבח בפומבי את יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בירושלים, אליעזר ראוכברגר, והצהיר כי אם הוא יהיה מועמד לראשות העיר הרי שהוא הראשון שיתמוך בו. חבר המועצת הפתיע ואמר כי "ראוכברגר עוזר - יותר מכל הנציגים הספרדים. אני מקווה שאין הקלטות כי שבת היום", כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

דבריו של הגר"ד יוסף נאמרו בקידושא רבה שנערך בשבת האחרונה לרגל חתונת בנו של ראוכברגר השבוע. הקידוש נערך בבית הכנסת 'חסדי נפתלי' בשכונת הר נוף וכאמור השתתף בו גם הרב דוד יוסף.

"הרב אליעזר ראוכברגר הוא נציג ציבור אמיתי הפועל במסירות נפש ועם כל הכוחות והשקעה בלתי מצויה", אמר חבר המועצת הספרדית למשתתפי הקידוש, "יש לו הצלחות מרובות מאד. אני מעיד שהוא עוזר לכולם ללא יוצא מן הכלל. ספרדים ואשכנזים. כולם. אני עצמי נעזרתי בו הרבה מאד. הוא עוזר יותר מאשר כל הנציגים הספרדים".

עד ראייה שהיה במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי למשמע קולות מהקהל הגיב הרב יוסף: "אני אומר את האמת. מה לעשות שזאת האמת. הוא הנציג הכי טוב שיש לציבור החרדי בירושלים. יותר מכל הנציגים הספרדים. זאת האמת. אני מקווה שאין הקלטות כי שבת היום, אבל האמת צריכה להיאמר. אם תהיה אפשרות שיהיה ראש העיר אני הראשון שיתמוך".

ראוכברגר המופתע השיב לדברים: "כל הנציגים ללא יוצא מן הכלל עושים ופועלים במסירות למען הציבור".
הרב דוד יוסף אליעזר ראוכברגר יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד